• mamci

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

jag har provat att gå in i dag också men det står bara tekninskt fel. Nu är jag så nyfiken. Jag tror inte jag får något tillbaka eftrsom jag pluggat och jobbat väldigt lite under hösten. Men det är spännande ändå! Har mest fått betala tillbaka förut! :(

• mamci

Nu är jag här igen. Var ut på skatteverkets sida tidigare i em. och då stod det var stängt på just den sidan, tror att det var nå med tekninkens under :) Vet inte om de har fixat till det under kvällen. Hoppas det funkar snart igen :)Har jag tur så slipper jag i alla fall betala tillbaka nå. Jag kan inget om deklaration. Någon som vet hur det är när man pluggat och haft lån? Kan man tänkas få tillbaks en krona eller två. Har jobbat väldigt lite under hösten!?

• mamci

Jag fick tillbaka en sluring på skatten i alla fall, 1600:- vilket jag är väldans tacksam för :) Vet ju inte hur det blir med varken sommarjobb eller sökta jobb så att få tillbaka någonting är bra mycket bättre än ingenting :)Eller få kvarskatt :( Stackare som fick 85 000, jag skulle tuppa av om jag haft en revisor som skött det så illa!

• mamci

Tjohoo! Fick deklartations pappren idag och jag lär ha kollat fel tidigare, Jag får tillbaka några tusenlappar till :O Nu kan vi unna oss några x-ra mjukglassar i sommar ;)

Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)