• konstigabaralillajag

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

Idag kan man kika in på skatteverkets hemsida och se hur mycket man får tillbaka alt får i restskatt. Vi hade varit snälla i år, hela 11 481:- kommer in på vårt konto och läget blir genast annorlunda :) Vi räknade inte med denna summan...

Nu kommer jag kunna köpa den där ringen jag önskade mig samt så kommer vi bjuda på mat istället för smörgåstårta :) Idag är jag glad och lättad!

• Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)
  • nika39

Här är ännu en som blev glatt överaskad.,6180 kr tillbaka. whiiii:D

• Taaanja

Blev också ganska glatt överaskad :) 11 400:- får vi tillbaka tillsammans.

• PrinsessanS

Vad kul, det ser ut som att jag får en hel del tillbaka, jag med. Väntar ivrigt på vad sambon får för "dom".

Härligt att ni får ert bröllop som ni vill ha det iom skatteåterbäringen!

• Miss Moneypenny

Tack för tipset, jag trodde det var för tidigt! Underbart, jag får tillbaka 11200 kr!

First lady, du går in på skatteverkets hemsida och loggar in mitt på sidan där det står "inkomstdeklaration" med hjälp av bankID eller vad du har för nåt.

• first lady

Hittar iallafall inte där det står att ja får tillbaka något eller om jag får restskatt, vart ser man det?

• Miss Moneypenny

Du klickar på skatteuträkning så ser du det längst ner på sidan.

first lady skrev 2009-03-24 09:01:17 följande:

Hittar iallafall inte där det står att ja får tillbaka något eller om jag får restskatt, vart ser man det?
  • Imma

9000 får jag!

Älskar att inkomstdeklarera och båda jag och fästmannen njöt i fulla drag igår när vi äntligen fick göra det. Och ja, vi är nördar.

• JBB

2248kr fick jag, inte mycket men för en heltids mamma är det bra med pengar

Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)