• konstigabaralillajag

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

Idag kan man kika in på skatteverkets hemsida och se hur mycket man får tillbaka alt får i restskatt. Vi hade varit snälla i år, hela 11 481:- kommer in på vårt konto och läget blir genast annorlunda :) Vi räknade inte med denna summan...

Nu kommer jag kunna köpa den där ringen jag önskade mig samt så kommer vi bjuda på mat istället för smörgåstårta :) Idag är jag glad och lättad!

• Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)
  • bongen80
    MulleNuh skrev 2009-03-24 14:43:38 följande:
    tror jag får tillbaka ynka 2-3000:-! Ja ja bättre än INGA tusen!
    hellre det än att få betala 2-3000:-......
  • LyckligBrud2010

Åh nice

Jag får tillbaka ca 16000 och min M2B får ca 13000 :) Sitter inte helt fel, men vi ska måla om huset i somar + laga garaget så mestadels av de pengarna kommer nog hamna där tyvärr. Och vårt bröllop kommer inte kosta multum.. borgligt, och fest hemma :)

• konstigabaralillajag

Har också hål att stoppa pengarna i. Ska lägga marksten på framsidan, byta ytterdörr samt alla fönster och altandörrar... Det kostar men måste göras. Dock får vi låna av banken då vi inte kommer långt på våra 11 500:- som vi får tillbaka...
    Kommer inte heller lägga multum på bröllop, viger oss också borgligt.

LyckligBrud2010 skrev 2009-03-24 23:43:58 följande:
    Åh nice
    Jag får tillbaka ca 16000 och min M2B får ca 13000 :) Sitter inte helt fel, men vi ska måla om huset i somar + laga garaget så mestadels av de pengarna kommer nog hamna där tyvärr. Och vårt bröllop kommer inte kosta multum.. borgligt, och fest hemma :)
  • laris

Jag är heeelt ckockad! Jag fåt 29.000:- tillbaka och sambon 19000:-. Nu är resan räddad!! Wihiiii

• konstigabaralillajag

Härligt!

laris skrev 2009-03-25 07:51:00 följande:
    Jag är heeelt ckockad! Jag fåt 29.000:- tillbaka och sambon 19000:-. Nu är resan räddad!! Wihiiii
  • MulleNuh

wow!! inte illa!!

FAAAAAAN att vi fick så lite!! Vi har ju alltid alla år fått ganska mycket tillbaka, men sjhälvklart just NU när vi behöver pengar till wedding så får vi skit!

laris skrev 2009-03-25 07:51:00 följande:
  • Lina_K

Oj oj, jag som är så glad för mina 6500 kr som jag får tillbaka!

• paulaner

Jag ska betala tillbaka drygt 20.000!!! Inte kul just nu

Hur kan alla få tillbaka så mycket...?! Grattis till alla er!!

• Bambi76

Shit va ni får tillbaka mycket :)
    Jag är super glad över min 5000:- som jag får tillbaka men visst hade det varit kul att få lite till ;)

• konstigabaralillajag

Vad trist!
    Jag drar medvetet lite mer skatt varje månad...

paulaner skrev 2009-03-25 09:18:26 följande:
    Jag ska betala tillbaka drygt 20.000!!! Inte kul just nu Hur kan alla få tillbaka så mycket...?! Grattis till alla er!!
Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)