• konstigabaralillajag

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

Idag kan man kika in på skatteverkets hemsida och se hur mycket man får tillbaka alt får i restskatt. Vi hade varit snälla i år, hela 11 481:- kommer in på vårt konto och läget blir genast annorlunda :) Vi räknade inte med denna summan...

Nu kommer jag kunna köpa den där ringen jag önskade mig samt så kommer vi bjuda på mat istället för smörgåstårta :) Idag är jag glad och lättad!

• Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)
  • Sååå lurade

Å jag vill också kolla, får vänta tills jag kommer hem. JAg ör också lite deklarationsnördig, älskar att fylla i blanketten

• Blivandefru2010

Yippie 50 000 får vi tillbaka tillsammans. Goa pengar till vårat bröllop.

• Hannaz

10 800 kr! och sambon får nog ut ungefär detsamma. Det känns väldigt bra just nu att vi valt att inte ha begärt jämkning för husräntorna.

• FiaoJonny

Vilken lättnad!! Var helt övertygad om att det skulle bli restskatt. På mitt förra jobb drog de lite extra på skatten så där var jag alltid säker på att få tillbaka. Nu har jag glömt att göra det och de har dragit precis på håret.

Fick tillbaka 300 kr. Skönt.

• monkay

Fick tillbaka 7400 kr, klirrar finfint när det stundar bröllop!

• Pärlan2009

Det är ju underbart!

JBB skrev 2009-03-24 09:14:18 följande:
    2248kr fick jag, inte mycket men för en heltids mamma är det bra med pengar
  • bongen80

Höll på att svimma! Vi får tillbaka ca 30000:- tillsammans! Kommer före midsommar i vi gifter oss 4 juli. kan det bli bättre? Å jag som varit så orolig att få restskatt pga att försäkringskassan bara dragit 27% i skatt. Det här gjorde min dag genast mycket bättre! Tack för tråden!!!!!!!

• nni

Jag får inte mycket, men tack vare min sambos jobb främst får vi tillsammans över 18 000 + några tusen från hans semesterersättning. Så skönt. Allt ska läggas på bröllopet ! Glad!

Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)