• konstigabaralillajag

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

Idag kan man kika in på skatteverkets hemsida och se hur mycket man får tillbaka alt får i restskatt. Vi hade varit snälla i år, hela 11 481:- kommer in på vårt konto och läget blir genast annorlunda :) Vi räknade inte med denna summan...

Nu kommer jag kunna köpa den där ringen jag önskade mig samt så kommer vi bjuda på mat istället för smörgåstårta :) Idag är jag glad och lättad!

• Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)
  • passionsblomman

Vi får tillbaka båda två, lite lagom, typ 4500 var, men har ju resor att dra av också.
    Jag är glad om man slipper kvarskatt, för det suger ju.

• paulaner

Som för mig exempelvis - som ska betala 20.000!!!

MulleNuh skrev 2009-03-25 14:51:51 följande:
    Ja men det kunde ju va värre som sagt...
  • passionsblomman

Fy tusan vad astråkigt!!! Stackars dig!

paulaner skrev 2009-03-25 19:35:18 följande:
  • MulleNuh

Bläää.. Ja fy fan..
    Förlåt att jag gnällde!

paulaner skrev 2009-03-25 19:35:18 följande:
  • Villemoa

Vi får tillbaka 34000:- tillsammans!! De kommer innan midsommar och efter midsommar åker vi på bröllopsresa, det kunde inte bli lägligare än så

• LB5

Vi får tillbaka 29000 tillsammans!!

• MissieA

vad mycket alla får tillbaka, jag som blev glad för mina 2800 hahaha. Hoppas älsklingen får mer än mig, då blir det verkligen perfekt till bröllopsresan.

• paulaner

Det är lugnt Det kunde ju ja varit värre för mig med. Det kunde ju ha varit 35.000 eller nåt. Man får se det positiva i det.

Och med åsyftan på vissa andra trista inlägg här på BT just nu så är det ju ändå "bara" pengar... (Även om det tyvärr innebär en viss åtstramning av vår bröllopsbudget.)

MulleNuh skrev 2009-03-25 20:25:44 följande:
    Bläää.. Ja fy fan..Förlåt att jag gnällde!
  • Villemoa

Vi har skattereduktion för räntebetalning, därför får vi så mycket tillbaka.

Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)