• konstigabaralillajag

Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)

Idag kan man kika in på skatteverkets hemsida och se hur mycket man får tillbaka alt får i restskatt. Vi hade varit snälla i år, hela 11 481:- kommer in på vårt konto och läget blir genast annorlunda :) Vi räknade inte med denna summan...

Nu kommer jag kunna köpa den där ringen jag önskade mig samt så kommer vi bjuda på mat istället för smörgåstårta :) Idag är jag glad och lättad!

• Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)
  • 28 Aug

Vi får 13000 men inte förrän december pga att sambon har sin datafirma (enskild) Blä men bra till jul!

• nni

En input; man ska va glad att man inte betalar tbx. Alla överskottspengar e ju bra pengar att ha till hands. Vi har fått betala tbx en gång. Men inte nu! Detta e det bästa vi fått också! Känns underbart!

• MyDream

Jag har loggat in på skatteverkets hemsida, var ser jag om jag får tillbaka pengar eller ska betala?

• monkay

Kolla under "skatteuträkning" där står det om du får tillbaka eller får betala...

MyDream skrev 2009-03-24 13:49:50 följande:
    Jag har loggat in på skatteverkets hemsida, var ser jag om jag får tillbaka pengar eller ska betala?
  • lecaroline

Jag får lugna mig till jag kommer hem...

• TinkerBelle

E-tjänsten skattebesked är tillfälligt stängd på grund av tekniskt fel...

Antar skatteverkets servrar inte orkade med alla blivande brudar som loggade in för att ta reda på återbäringen.

• Mizz Zunzhine

Jag fick tebax 3000:- och det lägger vi på smekmånaden, kan vi snorkla/dyka en av dagarna=)

• MulleNuh

tror jag får tillbaka ynka 2-3000:-! Ja ja bättre än INGA tusen!

• konstigabaralillajag

Precis, varje slant är alltid bra!

MulleNuh skrev 2009-03-24 14:43:38 följande:
    tror jag får tillbaka ynka 2-3000:-! Ja ja bättre än INGA tusen!
  • Linda7608

Fick tillbaka strax över 20.000 Bra pengar till bröllops resan...

Svar på tråden Skatteåterbäringen - får tillbaka! :)