• ario

Vår budget:: ca 14.500:-

jag tror många ljuger när de säger att dem inte skulle spendera flera hundratusen på bröllop om de kunde, det är typsik att säga så när man INTE HAR PENGAR över.

skulle aldrig få för mig att fråga vänner eller släkt att hjälpa till, och skulle de änns göra det så köper jag en present till den. som tex min brudnäbb ska få en docka i present för att hon ställer upp! varför ska vi förvänta oss att folk ska ställa upp gratis?

yes jag är en av dem som ska lyxa till dem maximalt...kan kronprinsessa Viktoria göra det så kan jag också..heheh:)

• ario

så sant!!!!!!!!!

men jag har hyrt en bröllopskoordinator för jag har varken tid eller lust att fixa allt själv, men om jag inte hade pengar så hade jag väl inte haft något val och "valt" billigare bröllop.

Man väljer inte, utan man kör efter plånbokens storlek, så är det!

Hofsan skrev 2009-03-24 11:26:40 följande:
    Har man pengarna till det så spelar det ju mindre roll hur mycket man lägger på sin största dag här i livet. Hade jag varit miljonär så hade jag inte lyft ett finger själv och hyrt en koordinator som fixade och ordnade allt med vårt samtycke då såklart och verkligen lyxat till det något enormt mycket. För ni kan verkligen inte påstå att ni hade lagt 10-15.000 kr på ert bröllop om ni hade miljoner på banken.
  • ario

jag kommer lägga 150000 på en dag och tvekar inte änns, och inte någ med det så kommer jag också åka på en dröm resa..

som sakt, vi är ju alla olika...

Megi skrev 2009-05-17 13:50:54 följande:
    Har man råd så varför inte lägga mkt pengar och fixa det bröllop som man alltid drömt om. Alla som har mycket pengar drömmer ju inte om ett stort bröllop, det är individuellt.Jag har ganska mycket penagr men känner inte för att lägga 100000+ på en dag! Jag åker hellre på en resa med min älskling.Alla gör som de själva vill, vill de låna så fine gör det! Har man råd att leve efter ett bröllop så får man lägga ut hur mkt penagr som helst.Men jag tycker inte att ett lyxigt bröllop måste kosta mycket.
Svar på tråden Vår budget:: ca 14.500:-