Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

åhhh... de e ju så tråkit!

min tjejkompis har tjötat jätte mycket å frågat när inbjudniongarna kommer, å när hon får en så säger hon ingenting, inte änns tackarrr för den, när jag pratade med henne i telefon!

man blir så arg å lessen!!!

• 20090725

förstår hur du känner!

det va inte hon som ringde heller utan jag för att hon fyllde år!!!

• 20090725

gör det!... har hon inte hört av sig innan osa datumet så kommer jag ringa å fråga vad hon har för andra planer eftersom hon inte vill komma på vårt bröllop! (när vi berättade att vi skulle gifta oss va hennes komentar: hoppas inte ni skall gifta er när det är åhus handbollscup, jag har ju velat åka dit i så många år, så iår skall jag göra det!

det va inget grattis, eller någonting! hade även tänkt att fråga om hon ville vara tärna, men det försvann direkt när hon sa så!

man blir så lessen när sådant händer!!!

va kul, funderar oxå på lösögonfansar, men jag har inte bestämt mig än... får höra med frisörerna va de tycker...¨

nu måste jag hoppa in i duchen sen skall vi iväg å titta på lokalen!

weee... idag kom mattias å sa vi ska åka å handla en sak till dig och en till mig efter att vi varit å kollat på lokalen!! å jag blev såååå nyfiken!!!! har tjötat på han hela dagen, men han säger ingenting!!! jag vill ju veta nu!!!

återkommer ikväll när jag vet va det är!!

• 20090725

Wee... Sitter har med min nya iPhone som min älskade köpte till mig idag! Så nu kan jag vara online har på bt hela dagarna vårt jag än är

• 20090725

jo lokalen va bra, men de sa ju att det fanns bestik, tallrikar och glas till ca80personer!

å ja, det fanns det, men INTE NÅGOT som va samma, de va udda bestik bara nerslängt i en låda, å vinglas å vatten glas i alla dess former å mått...
    tallrikarna lyckades vi nog få ihop, men de blir andra talltikar på barnbordet än på vuxen borden!

bestik löste sig då det finn massa LIKADANA hos mamma på landet i deras lokal! men nu måste vi hitta vin och vatten glas!

inte kul att duka med olika sånna! när man e som petigast med dukningen!

• 20090725

det är ju mamma som har hand om hela lokalen ute på landet, men de har redan handlat så mycket iiår, så de kan inte handla vin glas oxå, annars hade de gjort det...

• 20090725

Weeee.... nu e våra ringar påväg, de kommer nog imon, hon ringe förrut å sa att hon skickat dem idag!!!

• 20090725

Weeeee.....é så glad idag, min pappas sambo ringde igår kväll å fråga hur vi hade tänkt oss med transport mellan kyrkan å festen! Jag så att vi inte kollat samycket på det än å då erbjöd hon sig att kolla på jobbet (hon jobbar på ett stort bilföretag har i gbg) så kände hon kunde fixa både bil och chaffor!!!!
    Ännu en till sak att stryka fran listan!

Hur går det för er andra?
    Bihar bara 3 månader å 3 dagar kvar nu!

• 20090725

nä, jag va hemma hos mamma å testade klänningen å så, sen glömde jag av det när jag kom hem!
    å här på jobbet e facebokk spärrat, så jag skall försöka kolla när jag kommer hemm, efter att jag tagit hand om diskamaskin å tvätten sen i söndags! å efter vi har varit å handlat till lilltjejens barnkalas på lördag! men jag skall nog lyckas klämma in det ikväll!

• 20090725

haha... jo, men facebook e mega konstig på telefonen för att den e anpassad till iphonen, så jag fattar nada!

va å hämtade våra ringar nu, så nu skall jag traska ner till butiken för att visa upp min ring! när jag öppnade asken har de lagt mattias förlovnings ring löst i lådan så den har skavt hela min ring!!!!! beställde ju dem på ringbutiken.se, men de har ju en butik här på linné gatan, så nu skall vi dit å visa, för han trode oss inte!!!!! som att man inte har tilläkligt med saker att tänka på!

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3