Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

inte jag heller!

mattias erkände igår att han gått på valskurs när man va liten, så jag litar på att han vet vad han gör!

• 20090725

Nu e vårat vinglas bekymmer över!

träffade på en av rastaurang cheferna här ute på volvo, så jag frågade henne om vi kunde få låna vinglas, å det fick vi självkalrt!

men att vi fick hämta dem innan semestern eftersom de har stängt då.... men inte mig emot att göra det att bra tag innan, sen skall vi bara fjäska med någon på jobbet så de kan lämna tillbaka dem när de öppnar igen eftetrsom vi inte e hemma då!

*strykt en sak till från listan*

• 20090725

jaaaa.... å det e super skönt!!!!!

jag kom på en sak!!

Är det något ni behöver ha ornat eller något som skall hämtas på lördag? jag tänkte eftersom de flesta som skulle hjälpa till skulle med upp till kyrkan!
    isåfall får du säga till så skall jag försöka ordna det!

Vi kommer hem från tysklands resan redan på fredag kväll för mattias bleb bjuden på infklyttnings herr middag på fredag kväll! å då sa jag till han, men då täönker inte jag sitta hemme med dig på lördag när du e bakis, då åker jagh ut ganska så tidigt å hjälper till istället!!!

• 20090725

är det ballonger som är anpassade för helium???

tänkte bara när vi skulle blåsa upp dem, eftersom de räcker bara i 8 timmar om det är vanliga balonger man blåser upp???

• 20090725

om det är vanliga balonger man blåser upp med helium så skall de hålla upp till 8 timmar!

• 20090725

ett dygn tror jag iallafall....

vänta, ska se om jag hittar någon info!

• 20090725

öm det är ballonger som är helium anpassade så skall det hålla några dagar...

står det på en sida.... så om det är det så kalrar det ju sig hela kvällen ialalfall

• 20090725

nu e du med, men vi får lägga in dig riktigt när vi startar en ny tråd nästa gång då man bara kan göra tilläg i trådstarten!

Jen09 skrev 2009-05-22 11:11:15 följande:
    Grattis Emma! Vad roligt att höra att det blev lyckat.Jag gifter mig 20090801, vill du lägga till mig i listan TS?
  • 20090725

GRATTIS igen!

nu har jag å mattias varit i tyskland å handlat all alkohol!

nu skall jag gå å lägga mig å sova så jag orkar med att servera på Carolines bröllop imorgon!
    åhhh... det skall bli sååå spännande!

EmMa09 skrev 2009-05-22 21:54:56 följande:
    Tack! Det är sällan man känner sig så fin som man gjorde då!
  • 20090725

nu e caroline oxå gift! och dem va jätte fina båda två!

Ett stort GTATTIS igen till dig caroline och martin!!!!

• 20090725

jo då.... tror inte att de vill anställa mig....hehe... det va bara en tim anställning när det va mycket folk, dvs, när det e strålande sol... men jag sa att jag inte kunde jobba under tre veckor, för att jag skulle gifta mig, å det va ju mitt i deras hög sesång... oooopppppssss, sa även att vi hade planerat att åka iväg en helg innan dess med barnen så då kunde jag inte heller jobba...hehe...!

men jag va där!

• 20090725

servetris....

men jag vill ju egentligen inte jobba med det alls.

• 20090725

hehe, jo jag va ju med alice på utflykt i tisdags å då sa hennes ena lärare, du skulle ju passa perfekt att jobba på barn...

får väll se när hösten kommer om man inte hittat något annat, problemet e ju med mig, att jag inte vet vad jag vill jobba med!

• 20090725

jag e ju beredd att jobba i princip med vad som hellst, men inte servetris...

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3