Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

resa till Machupichu i Peru?

Vi har länge sagt att vi skulle vilja åka till MachuPichu innan de stänger det för gott. Är det ngn av er som har varit där? VAd tyckte ni och vilka reste ni med?
    Tycker att priserna är väldigt höga dock och flygresan verkar inte ens vara inkluderat. Är det ngn som har tips på vem som säljer en sådan resa prisvärt?

• Svar på tråden resa till Machupichu i Peru?
  • sarahkka76

Tack så mycket för alla råd! Ja, det är nog mer lönsamt att köpa via internet, det är väl bara rädslan att bli lurad. Här i Sverige verkar det ligga på ca 33000kr/pers(paketresa med allt inklusive) exkl internationell resa.
    Vad betalade ni allt som allt? Priserna har nog ändrats sen dess också men på ett ung.
    Bolivia har jag redan varit i för många år sen

• sarahkka76

Åh vad bra info, då ska jag kika med dem. Språket är inget problem för mig men man vill ändå att det ska vara inkluderat så mkt som möjligt så kan man bara go with the flow sen

• sarahkka76

Jag var inne på deras sida och läste på, det finns en del att välja mellan faktiskt. Det är svårt att välja för vi ha 3 drömresemål som alla kostar ung lika och de är sååå olika. Dels är det denna resa men sen är det Maldiverna eller safariresa i Afrika. Svårt!
    Vet du hur lång tid i förväg man måste göra bokningarna och hur länge i förväg hela resan ska vara betald?

• sarahkka76

Okej då får jag kolla med dem. Ja, så är det alltid, man är överallt innan det är klart

• sarahkka76

Ni som har fixat resan själva, hur har ni gjort?

Svar på tråden resa till Machupichu i Peru?