• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Vem vill ha en fyllesms?!? Kommer han ihåg det nästa dag? Jäkligt pinsamt iaf.*moahaha*

• nennesjuttioåtta

Anne
    hahahahha förklarade han sin kärlek till dig eller vad ville han egentligen?!? Tyckte din mans kommentar var klockren!

Muffins
    moahahahah!!

• anne på grönkulla

nja, han ringde för att få tag på ett annat telefonnummer, sa han, men som jag inte hade. Sen lyckades han rassla igenom en hel räcka anspelningar, mest på interna skämt vi kört (detta är en vuxen karl med familj, som jag jobbar en hel del med o lär fortsätta med), o uppmana mig att höra av mig när jag kommer hem nästa gång så vi kan ses! Alltihopa hade vart helt ok framförda nyktert o med ett ärende i jobbet, men nu blev det lite mysko... hysteriskt kul för mig o förhoppningsvis galet pinsamt för honom...

• MuffinsTönt

Senaste på aftonbladet: Runar vill inte skilja sig. Stackars karl. Trodde han blev frälst!

• nennesjuttioåtta

muffins
    Jag läste också så, men om man klickar så står det: han ville inte skilja sig från Carola.

• MuffinsTönt

Hmm... det var ju 1000 år sen?!?! *läser artikeln*

• nennesjuttioåtta

ja, men så där tycker jag de tär ofta. Vafan, har de inga andra nyheter?!? Eller NYhet förresten, det är ju så old news så det finns inte. Jaha, och.??!?

• MuffinsTönt

Aftonbladet i en nötskal! Tacka vet jag *hmm... försöker komma på nån tantidning* Äsch, Hänt Extra säger jag¨då!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....