• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • nennesjuttioåtta

ahaaaaa.. han är så het alltså. Oh la la...

• MuffinsTönt

Nja... snarare att han e 4 år yngre OCH halv meter längre än mig.

• nennesjuttioåtta

okej.... så han är inte het, men du får andnöd och hög puls av att han är en halvmeter längre än du, samt 4 år yngre. Nä, mig lurar du inte - det är BRAD PITT vi pratar om ju!

• MuffinsTönt

Tur att du inte sa Legolas/Orlando Bloom. Skulle svimmat då!

Knasigt är det iaf!!!

• MuffinsTönt

Asså, vi har träffats på en internetforum. Så eg har vi inte träffats irl. Däremot har vi chattat ett tag nu. Det kanske förklarar andnöd..

• nennesjuttioåtta

muffins
    ååååh ja han hade jag en liten crush på förut men nu tycker jag nästan han verkar för pösig och självgod. Nej, George Clooney och Pitten, det är grejer. Hmmm..fast de är liiiite för gamla egentligen.

• MuffinsTönt

Jag älskar mest hans lååånga blooonda perfekta hår.haha! Sean Connery är grym om vi ska snacka om gamla gubbar.

• nennesjuttioåtta

ahaa, det var alltså mer Legolas än Orlando som du suktade efter.
    Å nätdejt! Nice! Jag har bara bra erfarenhet av det. Visserligen så har det bara varit tjejer från tråden så...

• MuffinsTönt

Nenne
    Jag har också bara bra erfarenheter av nätdejting. Träffade ju Grabben på det sättet. Åh,tråddejt!?! Fan,måste ta mig till sthlm nån gång.

Anne
    Hehe,inte BT men ett mer udda ställe. Där muffinstöntar inte hänger så ofta.

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....