• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • anne på grönkulla

Nej muffins, han heter Aslan! Misse är som kisse (eller vovve om man menar hund istället) - ett smeknamn på "katt" i allmänhet. Eller tiger, eller så.

• MuffinsTönt

Hur har ni haft det?!? Här är dt soligt men kallt.

Mormor har åkt in på akuten igen. *suuuck* När får den stackars kvinnan ro!?! Jag har inte hört doktorns visa ord men hon åkte in för akuta buksvällningar. Vätskesamling misstänker hem-ssk.

• viktualia

Muffins - här är det slött och trist väder ute. Jobbigt med mormor! Hoppas det reder ut sig!

• MuffinsTönt

Vickan
    Kram till dig gumman! Inget kul grej du går igenom nu. Hoppas du hittar styrkan att våga igen. Det kan vara det svåraste som finns. Men jag VET att du klarar det. *tummen upp*

• MuffinsTönt

rörigt är dt här också. Mormor + morbror är i sahlgrenska sjukhus, dem väntar på transport till mölndal sjukhus. Min moster är redan i mölndal och väntar dem ska komma dit. Visst, probemet är bara att hon har med mat o hela kitet. Hmm... stackars mor och son som väntar både på bil OCH mat.

• viktualia

mitt eget lilla tankekaos försöker jag sortera i lite sakta... har bra stöd av Anne på grönkulla! *tacksam*

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....