• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Det är vååååår!!!! Den bästa platsen i Göteborg under denna tid är .... BOTANISKA. Sååå fint med alla blommor o träd. Speciellt nu när körsbärsträden blommar. *drömmer*

Hur har ni haft det i vårvädret?

Tänker på dig Vickan! *kraaam*

• viktualia

Begravningen blev bra, jag grät rejält men det är uppfriskande på nåt sätt. Nu har vi fördelat lite saker och grejat.... och maken och jag rymde hemåt ikväll. Skönt att vara hemma hos oss igen!

• anne på grönkulla

*kramar om vickan* Man får, nej, man kanske tom mår bra av att gråta på begravning. Det är en sorgeritual och ett avsked och det är hemskt, men nödvändigt.

Här har jag rockat loss på musikfestivalen med legendarerna - jag är i trans... ska bara skrapa ihop mig för vardagsliv imorrn igen

• Zozo

Hej allihopa!!

Hur mar ni alla?? Här är det fint, bara fint just nu. Lillan växer och är go.
    Det har varit lite jobbigt ett tag, tunga nätter och jag hade svart att hänga med. Sedan akte vi en vecka till Skottland och det blev lite vilat. Dessutom fick vi vara bara vi tre. Maken och jag kom pa att det var första gangen pa ett ar som vi var iväg utan en massa släkt el vänner runt om. Urskönt! Och jättefint land.

Bröllopet var kort men kul med helskottskt - kilt, haggis och whisky för hela slanten !!

Just nu har vi makens bäste vän med flickvän och 1manaders bebis pa besök och pa mandag aker jag o Léa till Sverige en vecka.
    Jag börjar ju jobba i mitten av juni men vi vet fortfarande inte om vi flyttar i juni eller om det dr¨Pojer till februari.. Suck! Det blir iaf inte Australien, till min stora lättnad.

Kram pa er
    Extrakram till Vickan!

• MuffinsTönt

Hoohoo!
    Jag har störtkul är.... eller inte! Inte nog med att man är hemma medan alla andra är på jobbet, skitmensvärk har man också. Nä, nu ska jag bädda ner mig och sura lite. Sen ska jag åka ner till stan. Drömde igår att jag fick en vibrerande sak av mina kompisar i födelsedagspresent. Haha,den bästa delen av grabben.

Hmm... får jag i mig tillräckligt med många glas ikväll kanske jag ska göra slag i saken o skaffa mig en såndär diskret grej.

Zozo
    Heeej! Ska ni flytta -igen? Låter lyxigare än vad det eg är gissar jag.

• MuffinsTönt

Jag tänkte mer på att kunna bo på olika platser runt om i världen. Men förstår att det är bara lyxigt i ens fantasi.

Ja Anne, om jag vågar ska jag göra det!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....