Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

jag får gåshud varje ggn jag läser om att stå i vapenhuset och gästerna väntar och det bara är sekunder kvar..

Gud jag kommer böla som f-n!!!

• lecaroline

Jag brukar inte vara blödig, men när det gäller detta så är jag fruktansvärt kännslomässig. Har ju väntat sååååå länge på detta ju. På att han ska mogna och ta till sig vad jag vill gällande förlovning och giftemål. Och så har det hänt och han är hur go som helst just nu!! Snacka om att vara nyförälskade
    och sedan ska han stå och tala om att han ska älska mig i nöd och lust!!
    gud vad jag längtar!!

• lecaroline

Jag kommer nog stå och rabbla alfabetet eller något för att inte grina

• lecaroline

Jag måste bara fråga..

Är det vi som gifter oss som ska förse gästerna med vad det nu är som ska kastas och blåsas..

De bröllop jag varit på har man tagit med det själv!!

• lecaroline

Jag har köpt såpbubblor till dem som är med och hjälper till på lördagen. Men resternade får ta med eget...

Men jag gillade iden med lingonbladen!!

• lecaroline

Och det finns faktiskt inboxar..

• lecaroline

Vi utgick ifrån vad vi är för människor och vad vi tycker om. Allså inget slott eller herrgård hur fint och mysigt det än är..
    Vi tycker oftast inte om maten som serveras..

Vi har ju alltid tyckt om att vara på landet bada sola pula i trägården osv. Så vi valde mellan varvorit plats i Nice och vår koloniträdgård. Som tur var så tog vi kolonin nu när eur är så dyr!!
    Kanske inte är svaret du söker men så gjorde vi

• lecaroline

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-17 14:00:23 följande:

OBS detta är inte reklam!!Sundance:Jag har ju sån tur att få jobba som Bröllopsfotograf så jag ser ju en del i mitt jobb. Jag hade precis fotat ett bröllop vid Skoklosters slott o tänkte EN DAG vill jag också gifta mig just HÄR. Typ 2 veckor efter bestämde sig ääääääntligen min man att han va redo Jag har varit redo sen dag 1!!! Dagen efter tog jag med mig honom o åkte dit. Han föll direkt också. Vi har varit där innan också. Vi Äääälskar hus med torn- Slottet har 4 tornVi äääälskar vatten - slottet ligger precis vid vattnet.Jag älskar alleér - det sär flera alleer runt slottet.Precis bredvid ligger Skoklosters wärdshus som precis va nyrenoverat. Personalen va så supertrevlig o tillmötesgående.Det blev lite dyrare än vi hade tänkt men va faan... det va bara en gång. Vi hade kanske kunnat kolla runt på flera ställen, men det kändes rätt i hjärtat på en gång.Vi bokade först- planerade allt annat sedan. Känns svårt att planera massa utan att veta var.Vi fixade snittar, mingel o så själva vid slottet. Sen hade vi middag o allt i resturangen. Det fanns övenattning till alla gäster. För vi ville ha 2 dagar också. Det låg bra till också. Inte för långt bort att åka för de flesta gäster.Vi har INGET att klaga på. Det regnade som f--n men men....Det blev dyrare som sagt, men det va bara jobba på o spara så gick det bra iaf. Inget vi lider av nu. Tvärtom. Vi kunde inte ha haft ett bättre bröllop. Så TIPS!! Boka så ni vet att ni får ERT datum.
    Du badar med klänningen!!!?? Hur gick det till?? Blev den inte förstörd??
  • lecaroline
    Igia skrev 2009-04-22 16:02:38 följande:
    Man får nog lyfta lite på kjolen innan man knäböjer så man får ringarna över knät. Man får öva hemma så kanske man kommer på ett knep. Den borde ju inte ställa sig rakt ut om den inte blir klämd liksom el?
    Nej det borde den inte!!
Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar