Inlägg från: MyochErlend |Visa alla inlägg
  • MyochErlend

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

tusen tack :)
    puffar mer* :)

• MyochErlend

Röda rosenblad tänkte vi ha...och kasta (vi har rostema)
    jag är så spänd att det kryper i magen äcen om det är 5 mån kvar :) tycker detta är så kul..kom gärna med mer tips..
    småtips som man inte tänker på ..
    T.ex. vad hade ni för ngn väska? vad hade ni i den ?
    Hur lång tid hade ni på er på hår och smink innan vigseln?
    hur lång tid hade ni mellan vigsel och middag ?
    Är det ngn stund på dagen som är speciell som man egentligen inte tänker på ??
    fick ni pratat med alla gäster??
    Har ni tips på någon kul lek/tävling som nkluderar flera gäster ??
    Mvh
    My

• MyochErlend

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-01 19:03:00 följande:

LÅÅÅÅNG lista som sagt... Jag startade med hår o smink kl 9 tror jag. klar 12.30Åt lunch under tiden. GLÖM INE A O DRICKA!!!!!Påklädning ca 30 min tar tid om man har korsettrygg.Foto 13-14,45 (vi var ju med i en dokumentär på tv3 så tvteamet tog tyvärr massa tid av våran fototid där)Vigsel 15-15.45Riskastning/Mingel 15,45 (ca 140 gäster)Vi hann med lite mer fotografering därimellan också som ur va.Middag 17.30 caMiddag klar ca23. Dans till kl 03 caEfterfest i lugnare miljö för de som orkadeDAG 2Frukost 9-11paketöppning 11KL 12 Slottsvandring för se som villeKl 14 PicnincDet kändes som vi hann prata med alla. Vi hade ju 2 dagar så då tog vi de man inte hade hunnit med så mkt dag1.Väska: hade jag en med lite näsdukar, extrasmink mm. Men tärnan glömde ta med den. Vi hade även några fina paraplyer. Speciell stund på dagen.... hmmmm HELA DAGEN skulle jag vilja säga. Men dagen går S N A B B T ! ! ! ! ! ! ! ! Men det bästa va nog precis innan vi skulle gå in på den 50 meter långa röda mattan till vigseln. Det kändes som jag skulle gå in på scenen på en teaterpremiär ..... fast BÄTTRE Jag va sååååå laddad. Tänk er när ni går på konsert eller nåt ni gillar o väntar på att artisten ska komma ut, fast det är DU som Är artisten!! HELT underbart. Jag stog o hoppade tills de va min tur. Tärnan o vår dotter gick först, sen mannen o bestman sen jag o pappa.OJ va lång det blev.
    underbar lista
    Tusen tack :):)
    Vill du maila ditt fesprogram till mig också ??
    Tack tack
    min mail:
    myzinkell@hotmail.com
  • MyochErlend
    bridesilly skrev 2009-04-03 20:05:52 följande:
    är det någom som vill ha lite bröllopskrimskrams typ underkläder där det står bride ochsåvidare så finns det påwww.classybride.comdär köpte jag en hel massa kul grejer till mig själv
    tusen tack för festhäfte... har redan vart till mkt hjälp :)
    det är så bra att ni brudar är kvar här på BT och hjälper oss Blivande
  • MyochErlend

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-02 20:02:24 följande:

Fixat
    tack för all hjälp!! Ditt festhäfte var ju helt underbart :) så fint!!
  • MyochErlend

åh vad jag längtar och gruar mig när ag läser allt ni skriver..
    för mig så virvlar allt runt i huvudet så jag nästan blir yr..
    Det är så mkt beslut just nu som ska tas att jag blir alldeles matt i kroppen...

Något tips ??

• MyochErlend

altså.. något tips på hur man kan koppla av mer /bli lite lugnare?? :)

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar