Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
jag får gåshud varje ggn jag läser om att stå i vapenhuset och gästerna väntar och det bara är sekunder kvar..
Gud jag kommer böla som f-n!!!
jag får gåshud varje ggn jag läser om att stå i vapenhuset och gästerna väntar och det bara är sekunder kvar..
Gud jag kommer böla som f-n!!!
Jag brukar inte vara blödig, men när det gäller detta så är jag fruktansvärt kännslomässig. Har ju väntat sååååå länge på detta ju. På att han ska mogna och ta till sig vad jag vill gällande förlovning och giftemål. Och så har det hänt och han är hur go som helst just nu!! Snacka om att vara nyförälskade
och sedan ska han stå och tala om att han ska älska mig i nöd och lust!!
gud vad jag längtar!!
Jag kommer nog stå och rabbla alfabetet eller något för att inte grina
Jag måste bara fråga..
Är det vi som gifter oss som ska förse gästerna med vad det nu är som ska kastas och blåsas..
De bröllop jag varit på har man tagit med det själv!!
Jag har köpt såpbubblor till dem som är med och hjälper till på lördagen. Men resternade får ta med eget...
Men jag gillade iden med lingonbladen!!
Inga mer tipps??
Och det finns faktiskt inboxar..
Smart!!
Vi utgick ifrån vad vi är för människor och vad vi tycker om. Allså inget slott eller herrgård hur fint och mysigt det än är..
Vi tycker oftast inte om maten som serveras..
Vi har ju alltid tyckt om att vara på landet bada sola pula i trägården osv. Så vi valde mellan varvorit plats i Nice och vår koloniträdgård. Som tur var så tog vi kolonin nu när eur är så dyr!!
Kanske inte är svaret du söker men så gjorde vi
Äntligen är det min tur skrev 2009-04-17 14:00:23 följande: