• giz83

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

jag håller med alla planerande brudar...=)

JAG ÄLSKAR DEN HÄR TRÅDEN!!!!!!

mer mer mer mer mer

hihi

• giz83

äntligen min tur!!!!
    wow det där var verkligen massa bra tips inför själva dagen...mycket man inte tänkt på alls....=)

• giz83

äntligen min tur!!!
    jag läste igenom det du skickat!!
    hihi...sååå bra gjort!!
    kommer verkligen ha mycket nytta av det till mitt häfte...=)
    tack tack tack

• giz83

hej hej
    ett verkligt hett tips är att titta på länkarna som äntligen min tur har på sin sida...
    fanns massa skoj där...=)

• giz83
    bridesilly skrev 2009-04-06 17:28:25 följande:
    Sen är ju sitta på en stol i underkjol med ringar också ett företag. Jag fick hasa upp eller ner en ring så jag inte satt direkt på den för det gjorde att klänningen stod upp i luften ...tsss..inte så smickrande kanske.
    hahahahahaha
    det skulle ha varit kul o se hur det såg ut...=)
    o tro nu inte att jag ville se hur det såg ut när du kissar...hihi
    men skoj hade det varit
  • giz83

tänk på lukten om händerna efteråt...
    det är inte så kul kanske...
    men det är ju billigare att ha oskalade räkor...

marriage09 skrev 2009-04-08 13:08:31 följande:
    Skulle du kunna maila festhäftet till mig på... nej, skoja bara. Har en fråga som dock sprang ur detta berömda festhäfte men som har med bröllop att göra... Vi funderar på att ha skaldjur som förrätt och såg att Äntligen är det min tur hade haft det. Fick folk skala dem då? Är det ngn annan som haft detta? Rekationerna jag har fått från nära och kära är allt från guuuud så trevligt till men fasen vad kladdigt! Vad tycker ni? Hoppas jag inte är för OT nu... tack!
  • giz83

säg åt de personer som du kommer att delegera till, att de får lösa det på bästa möjliga sätt.. och om de har några frågor så ska de inte gå till dig eller din m2b!!
    och tänk noga efter då också vem du delegerar till...inte alla som klarar av sånna saker.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-08 13:31:22 följande:

Jag har en ännu fråga till era gifta brudar! Hur var det för er med det här med stressen? Kunde ni slappna av på bröllopsdagen? jag är livrädd att jag ska springa omkring och stressa. Vi har ingen färdig paketlösning utan vi har en kock som kommer och så serveringspersonal från ett annat ställe, blommor och tårta ska hämtas och någon måste ju tala om för gästerna vart de ska ta vägen osv.Det gäller ju att delegera har jag förstått. Men jag är ändå orolig att det blir en massa frågor och att jag stressar upp mig över blommor hit och serveringspersonal dit...
  • giz83

hur vet man vad man ska ha för underkjol då?
    jag tror att jag iof kommer att behöva en som det är rätt mycket volym på...men jag vet inte...har ju inte beställt nått än och jag har iof inte frågat säljaren heller.

20090725 skrev 2009-04-06 18:55:01 följande:
    testade att sitta i min underkjol, ust nu har den tre ringar ganska så stora, men jag skall göra om den så den har två lite mindre ringar istället, så jag hoppas att det funkar att sitta i den då!
  • giz83
    novia72 skrev 2009-04-09 14:26:54 följande:
    Ja precis!! ex. fotografen, vi träffade honom nån vecka innan och då lämnade vi en lista på vilka bilder vi ville ha tårta, ringar, riskastning etc etc...jag hade inte orkat springa efter honom på bröllopsdagen o berättat "Nu vill jag ha bild på det här!!"Det hände bara en gång & det var när jag skulle kasta buketten- då ropade vi på honom! ;)... sen sköte han sitt jobb själv.
    va kul att du blev nöjd...=)
    vi kommer att ha min mamma, morbror o hans tjej (som är fotograf) som tar bilder. sen kommer det ju vara fler som tar kort, men det är de som kommer att vara fotografer för de "viktiga" korten...=)
Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar