Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

bröllopsnatten

Vi ska vara hemma!! Har köpt lite nya sängkläder, och ska köpa lite blommor, frukt, choklad, gott att dricka och god frukost. Det är där vi trivs bäst i livet och där vi känner oss som tryggast!

Sen slipper man ju gå upp om man inte har lust, och slipper att göra sig fin inför hej då med hotellpersonalen.. hihi

• ElinPierre

Bara tjejen gillar det också så.. Och kanske inte har hösnuva.. hehe..

Men GUD!! Du har ju PRECIS hittat en perfekt bröllopsresa!!!!!!
    Det kanske vi också ska ta.. sommarstugan med lata dagar.. För några dagar måste vi ju komma loss i alla fall!

JustMeAndMyLove skrev 2009-04-01 15:27:11 följande:
    aah, smart point där! Slippa checka ut före tolv, bara det!Ska ligga och dra mig heeela dan efter och bara känna mig nöjd med livet :)Kom på nu i alla fall att om vi har bröllopet i Hudisvall ska jag kidnappa mammas sommarstuga och sova där! Älskar att strosa runt bland kossorna och bada viltmarksbad, fiska fisk till hundarna och padla kanot *sommarlängtan*
  • ElinPierre

Ja, så är det ju.. Men då kanske det blir ännu bättre när hon väl är hemma!Eller var det du som skulle iväg till Norge??

• ElinPierre

Men vad skönt att du fått jobb! Vet att jag läst om dine bekymmer!
    Vad ska du jobba med?
    Och det är klart man KLARAR det! Sen att det inte är spedciellt kul och att man förmodligen mår piss av längtan så klarar man det ju!

(förlåt TS att vi stjäl din tråd...)

JustMeAndMyLove skrev 2009-04-01 15:41:19 följande:
    Det är jag som drar iväg till Norge :) Men det kan vara något som blir possetovt i vårat förhållande på sikt tror jag då vi haft det så knackigt med ekonomi och grejer. Känns som att klarar vi av att vara ifrån varran i 5-6 månader så kommer vi överleva allt ;)
Svar på tråden bröllopsnatten