• novia72

Varför blir så många gravida innan bröllopet?

Håller med, låsningen släpper när man fokuserar helt o hållet på annat!! OCH VIKTIGASTE AV ALLT(min teori dock) MAN HAR PASSIONERAD SEX :) :) man känner ju sig nyförälskad när man tar steget att gifta sig... inte "tvångsex" för att pricka in ÄL...

Nu är jag en sån som blir på smällen bara min man tittar på mig och vi blev gravida efter vår förlovning...vad vill jag säga med detta??? JO, JAG VILL INTE VA GRAVID LÄNGRE...det är så tungt...nu får det vara nog... Kan inte du komma ut nu? ;)

• novia72

konstigabaralillajag, du ska kunna svara i alla trådar oavsett din åsikt...om någon blir trampad på tårna får de väl ta det med sina terapeuter ...lr bästa kompis lr nåt. ;)

...jag håller bara med dig KÄNNER MÅNGA som så fort de lagt ner planer på barn, bestämt sig för adoptera lr göra annat...ja, då har de blivit gravida... OCH istället fått två bebisar med månaders mellanrum ibland. ;) vet inte varför det händer , men DU har rätt rätt det händer...

• novia72

jag menade inget illa med att prata med sin terapeut... ;) det är bra att göra det & det flesta som har långvariga problem med att skaffa barn har på ett lr annat sätt kontakt med terapeut, kurator, psykolog etc

Svar på tråden Varför blir så många gravida innan bröllopet?