• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Heluuu

Jag hittade hit direkt

• Bauti

Hej

Abbe
    Du är som vädret i huvudet, helt mjölkvitt

Tez
    Aj, inget skönt. Blåmärken brukar gå över på en vecka men har nålen träffat riktigt illa i muskeln så kan det ta längre tid.
    Tycker du skall ringa dit där du tog sprutan och förklara och kanske få ett proffs råd.

I morgon skall en del av sakerna i lägenheten förflyttas. En dubbelsäng skall till systeryster. Bord och stolar skall till landet i Rörtången + lite annat smått och gott.
    Sedan skall stol och bord FRÅN landet till 2hand. Så skönt att få fixat detta.
    Maken jobbar så det är jag och syster som skall aggera flyttgubbar med lastbil och allt.
    Sedan kommer ett par upp till landet för att kolla. Dom vill hyra det mestadels av sommaren. Så håll nu tummarna att dom tar det.

• Bauti

Ja här fylls det oxå jämt maken 40 i november och jag fyllde ju 35 i januari.
    Vi pratade om att ha fest för P men kom på den strålande iden att vi skiter i det och åker bort istället för dom pengarna

Nu skall bara jag få papprerna och skriva under. Sedan är det klart (nästan, pengarna vill jag gärna se).

• Bauti

Hej

Typiskt att man vaknar i ottan på en sov morgon
    Idag skall jag och syster slytta saker från min lägenhet till henn och till landet.
    Från landet skall det tas bort ett stort matsalsbord.
    Dagen består alltså av workout
    Skönt att vädret är så skönt.
    Har packat med en picknick korg som vi kan mummsa på på landet. Och så kommer ett par dit kl 13 för att kolla in stugan. Hoppas att dom hyr den ( det rör sig som 9 veckor)

• Bauti

JJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

Dom hyr i 9 veckor
    Igår var en lycko dag!!!
    Jag skrev på kontraktet på lägenheten och fick uthyrt till ett och samma par i 9 veckor.

Jag är så glad och lättad.
    Helt plötsligt ändras allt till min fördel

• Bauti

Jag vill gärna luncha i vecka.
    Jag kan i morgon och på tisdag.

• Bauti

Skall vi boka tisdag?

Tid och plats så kan allla som vill haka på.

• Bauti

Ok!
    Tisdag kl 11.30 på Dahls.
    Bauti
    Abbe
    Nibla

• Bauti

Skall iväg till landet idag, igen
    Har en kille som har fått en ofrivillig pool i sitt hus i kode som måste ha tak över huvudet.
    Han kommer att hyra våra ställe i minst 4 veckor from idag. Skönt med inkomst

Vem skall med i morgon på lunch förutom Abbe, Nibla och jag??

Tjing tjong

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!