Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Heluuu
Jag hittade hit direkt
Heluuu
Jag hittade hit direkt
Hej
Abbe
Du är som vädret i huvudet, helt mjölkvitt
Tez
Aj, inget skönt. Blåmärken brukar gå över på en vecka men har nålen träffat riktigt illa i muskeln så kan det ta längre tid.
Tycker du skall ringa dit där du tog sprutan och förklara och kanske få ett proffs råd.
I morgon skall en del av sakerna i lägenheten förflyttas. En dubbelsäng skall till systeryster. Bord och stolar skall till landet i Rörtången + lite annat smått och gott.
Sedan skall stol och bord FRÅN landet till 2hand. Så skönt att få fixat detta.
Maken jobbar så det är jag och syster som skall aggera flyttgubbar med lastbil och allt.
Sedan kommer ett par upp till landet för att kolla. Dom vill hyra det mestadels av sommaren. Så håll nu tummarna att dom tar det.
Abbe
här e länken till stugan
www.stugnet.se/objekt.asp
jag har säkert lite veckor ledigt....
Ja här fylls det oxå jämt maken 40 i november och jag fyllde ju 35 i januari.
Vi pratade om att ha fest för P men kom på den strålande iden att vi skiter i det och åker bort istället för dom pengarna
Nu skall bara jag få papprerna och skriva under. Sedan är det klart (nästan, pengarna vill jag gärna se).
Hej
Typiskt att man vaknar i ottan på en sov morgon
Idag skall jag och syster slytta saker från min lägenhet till henn och till landet.
Från landet skall det tas bort ett stort matsalsbord.
Dagen består alltså av workout
Skönt att vädret är så skönt.
Har packat med en picknick korg som vi kan mummsa på på landet. Och så kommer ett par dit kl 13 för att kolla in stugan. Hoppas att dom hyr den ( det rör sig som 9 veckor)
JJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
Dom hyr i 9 veckor
Igår var en lycko dag!!!
Jag skrev på kontraktet på lägenheten och fick uthyrt till ett och samma par i 9 veckor.
Jag är så glad och lättad.
Helt plötsligt ändras allt till min fördel
Jag vill gärna luncha i vecka.
Jag kan i morgon och på tisdag.
Skall vi boka tisdag?
Tid och plats så kan allla som vill haka på.
Ok!
Tisdag kl 11.30 på Dahls.
Bauti
Abbe
Nibla
Skall iväg till landet idag, igen
Har en kille som har fått en ofrivillig pool i sitt hus i kode som måste ha tak över huvudet.
Han kommer att hyra våra ställe i minst 4 veckor from idag. Skönt med inkomst
Vem skall med i morgon på lunch förutom Abbe, Nibla och jag??
Tjing tjong