• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

tjingeling

• Ab fab

God morgon
    igår drabbades jag av total trötthet. Gick hem från jobbet vid tre. somnade på tåget. Fixade lite hemma o sen sov jag i soffan hela kvällen. Efter nio stack R o jag för att veckohandla. Jag var fortfarande trött o lättirriterad. När R sa att vi skulle handla till kycklingsallad o sen inte visste vad som skulle vara i... då blev jag skitförbannad... Det gick över sen Sov konstigt, drömde mycket. Bl a att vi var på semester i Tunisien, hade problem med det fula hotellrummet och sen var vi på splatterfilmfestival.... Idag är jag såsig i huvudet.. inte så konstigt kanske

• Ab fab

Vilken tur att det ordnat sig med lägenheten. Så glad för dins skulle Bauti. Om inte huset blir uthyrt- säg till. Jag kom just på att en vännina pratade om att hyra. Skall kolla med henne

• Ab fab

slips, kavaj o kallingar *hihi*

det är många jämna födelsedagar i år- Jossan, tezz o Carma

• Ab fab

Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop

• Ab fab

Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop

• Ab fab

När jag inte drömmer om splatterfilmfestivaler alltså

• Ab fab

Shoppade lite på lunchen. fler danska designprylar- det blev en vattenkokare från Bodum och en brödform från eva solo. Himla nöjd med sakerna

• Ab fab

Grattis Bauti. Så roligt att verkar lösa sig!

Om du inte har så mycket kunder så kanske vi kan luncha i veckan? Sugen på mina skor

• Ab fab

jag med. tisdag? Undra om frujj kan?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!