Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
tjingeling
tjingeling
God morgon
igår drabbades jag av total trötthet. Gick hem från jobbet vid tre. somnade på tåget. Fixade lite hemma o sen sov jag i soffan hela kvällen. Efter nio stack R o jag för att veckohandla. Jag var fortfarande trött o lättirriterad. När R sa att vi skulle handla till kycklingsallad o sen inte visste vad som skulle vara i... då blev jag skitförbannad... Det gick över sen Sov konstigt, drömde mycket. Bl a att vi var på semester i Tunisien, hade problem med det fula hotellrummet och sen var vi på splatterfilmfestival.... Idag är jag såsig i huvudet.. inte så konstigt kanske
Vilken tur att det ordnat sig med lägenheten. Så glad för dins skulle Bauti. Om inte huset blir uthyrt- säg till. Jag kom just på att en vännina pratade om att hyra. Skall kolla med henne
slips, kavaj o kallingar *hihi*
det är många jämna födelsedagar i år- Jossan, tezz o Carma
Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop
Ett sommarparty vore underbart. Dagdrömmer om svalt rosévin, långa kvällar på uteplatsen, morgondopp i sjön, rabarber och latinopop
När jag inte drömmer om splatterfilmfestivaler alltså
Shoppade lite på lunchen. fler danska designprylar- det blev en vattenkokare från Bodum och en brödform från eva solo. Himla nöjd med sakerna
Grattis Bauti. Så roligt att verkar lösa sig!
Om du inte har så mycket kunder så kanske vi kan luncha i veckan? Sugen på mina skor
jag med. tisdag? Undra om frujj kan?