Hehe, jag förstår att många tycker att det låter som mycket men i själva fallet är allt ordnat och hon behövde knappt lyfta ett finger för sina uppdrag. Typ skriva ett tal och veta när allt ska hända och även det är i princip klart och inte gjort av henne. Klänningen (även det) har jag letat efter. Nej, för mycket var det absolut inte.
Nu har jag ringt min bästa kompis som tackade ja och sa att det skulle bli super kul men självklart otroligt stressig. Nu ska jag bara MAILA min syster och berätta att hon är borttagen som tärna, förklara varför och säga att hon får bestämma om hon vill komma till bröllopet överhuvudtaget men att jag förstår om hon inte hinner både fira hennes födelsedag och mitt bröllop nästa dag. Egentligen så förstår jag inte men jag måste bara säga så för att hon ska förstå vilken idiot hon är som gör ett problem av att hon fyller dagen innan. Jag förstår inte det, kan aldrig göra det, Finns det någon här som tycker att det är problem.
Hennes kompis gifte sig för ett år sedan och jag frågade min syster när vi bestämde datumet om hon skulle tacka nej till kompisens bröllop om det var samma dag eller dagen efter hennes födelsedag, det skulle hon inte. Men jag är fan hennes syster!! Men då ska jag minsan byta dag enligt henne.