• Birana

Sviken av tärna!

Jag fick en överraskning idag som jag aldrig trodde att jag skulle få. Min syster som är min tärna och ordnar festen mailade och tackade nej idag när det är några månader lvar. Hur fan! Skäms man inte. Och på mail dessutom! Min syster dessutom! Vad i helvette! Jag finner verkligen inga ord och jag läser mångas inlägg här och fattar inte vad folk kan vara själviska, barnsliga, egoistiska omogna idioter ibland!

• Svar på tråden Sviken av tärna!
  • Hemlig2009

Men, fick du någon anledning? Låter ju jättekonstigt! Har du pratat med henne?

• SimonCaro

Det var inget aprilskämt el?

• LB5

Oj vad konstigt... undrar också om hon hade någon anledning?

• Kajsalisan

VA!?! Låter helt galet låter det som.. Och på mail!!
    Som sagt har hon gett någon förklaring??

• Birana

Nej, ingen förklaring och jag har mailat tillbaka två gånger nu om varför. Jag har till och med sagt snälla tala om för mig varför!!! Frågade också varför hon inte ringt. Nej inget svar från henne! Det hände idag, tror inte att det var ett skämt (det är inte hon)

• Fenixx

men hallå?? låter ju jättekonstigt och via mail och sen inte höra av sig...

• Kajsalisan

Är det ett skämt är det nog bland de ondaste skämten!!! Låter lite som hon har dåligt samvete om hon drar med svaret på varför.. ?

• PrinsessanS

Usch vad trist, och din syster. Själv skulle jag se det en ära att få vara min systers tärna (o hoppas att hon vill bli min när den dagen kommer) och kan inte för allt i världen förstå varför man skulle tecka nej till ett sådant uppdrag. Särskillt till en syster. Och på det sättet. Hoppas det löser sig för dig!

• DarkBrideInWhite

Birana: jag förstår att du känner dig sviken. Försök prata med din syster och se vad som har hänt. Kanske finns det en förklaring som gör att du kan förstå varför hon valt att hoppa av uppdraget.

• giz83

hej jag håller med dark bride in white...
    försök prata med henne...bor hon långt ifrån dig? isf kan du ju alltid åka dit...

sen en annan tanke...när jag planerade möhippa för min bästa vän så hade vi som ide att några av oss skulle säga på den planerade dagen att vi inte kunde komma...vid den tidpunkten skulle hon förstå att det var möhippa det handlar om...
    kan ju vara nått sånt...jag vet att det låter långsökt, men man kan ju hoppas iaf...(försöker vara positiv i det tråkiga)

hoppas att du får tag på henne och kan få ett bra svar varför.
    för jag förstår hur du känner dig. det är aldrig kul när man blir sviken av den personen man verkligen tror ska vara ens stöttepelare!

hör av dig om hur det går och behöver mer stöd.
    lycka till tjejen

Svar på tråden Sviken av tärna!