Vi har pratat innan om våra "planer för livet " och både han och jag vill gifta oss. Det är ett steg i livet som familj.
SÅ det kommer kanske inte hända de närmsta åren, men det kommer när det kommer. Allt har sin tid :D
MV85 skrev 2009-04-28 10:08:44 följande:
Nennakobi: Hur man gör? Ja... Det beror ju på hur man känner för att göra så klart Gå ner på knä o fria, det gjorde min m2b... Men då visste jag inte om något innan... alls... Tänkte bara på en sak... Din respektive frågade om du ville kolla på förlovningsringar - är du säker på att han menar att han vill att ni gifter er inom några år? Det är inte så att han ser förlovning som en sak, och äktenskap som en helt skild sak? Vet par där detta visat sig i efterhand o hon varit jättelycklig o trott att de ska planera bröllop o han ville "bara" förlova sig - alltså byta ringar med varandra utan att planera bröllop eller ens med planer på att någonsin gå längre än så... Menar inte att vara negativ, bara en bra fråga att ställa sig om man inte tidigare pratat om vad man läser in i en förlovning!