-
Men nej?! Trodde ju jag missade dom för jag jobbar när det går på TV men nu kan jag se dom på nätet? Hur ska jag nu få nånting gjort? HeheElMac skrev 2009-04-03 23:06:40 följande:För övrigt ett mysigt program som jag och älsklingen kikar på på tisdagar då de finns på nätet :)
-
kan inte annat än att hålla med, man tittar och känner sig lite lurad. "Jaha, men dom har ju samma budget som vi. varför får dom värsta fantasibröllopet för de pengarna?"
-
Vi är ju rätt många som uppenbart är väldigt missnöjda med detta. jag kan säga att jag skulle kolla på programet ÄVEN om det var svindyra bröllop, det är ju roligt. Men jag tycker inte om att bli så missvisad.
Tycker alla borde slänga iväg ett mail. Låt folket tala, konsumentkraft!
var inte så Svenska och bara gnäll, gör nånting också ;)
Jag tänker iallafall skicka iväg ett mail. -
J D skrev 2009-04-06 20:13:55 följande:
Fast det är ju inte bara internet gnäll här heller, allt vi skriver kan ju googlas fram . -
J D skrev 2009-04-06 20:18:02 följande:
Ja, såklart men jag tror inte man ska underskatta hur ofta näringsidkare upptäcker sådana här diskussioner på BT .För övrigt är ju programmet lagt på is till hösten nu så de hinner ju iaf klippa om ifall folk klagar på ordentligt. -
Detta svar fick jag.
Hej,
Tack för ditt mejl. Roligt att du är engagerad i programmet.
Vi vill absolut inte att budgeten ska kännas missvisande. Alla de saker som du nämner att du saknar tar vi inte upp i programmet utan fokuserar på lokal, klänning, mat och dryck, transport samt dekor eftersom vi inte gör TV på utgiftsposter som t ex ringar och inbjudningar.
Först och främst ska ju serien kännas inspirerande, men jag ska absolut ha dina åsikter i åtanke till en eventuell ny säsong.
Jag är också glad att du mejlar så att vi får ta del av vad ni tittare tycker. Det betyder mycket för oss.
M v h
Per Johansson -
J D skrev 2009-04-07 13:31:17 följande:
Men då är det ju himla konstigt att de jämför parets budget med vad ett medelbröllop i Sverige kostar. Ett medelbröllop kostar nämligen knappast 120' sett till bara mat, lokal, dekoration och klänning!
-
Är det någon som vet det? Det var ju en supergullig present.novia72 skrev 2009-04-06 17:27:20 följande:Undrar hur mycket det kostar att SPELA IN på studio????