• Taha

Ang budget i "Ditt bröllop i våra händer"

Vi har åxå stört oss på "fantasibudgetarna". Vi har nämligen kollat på samma ställen som visas i nåt program. Men när vi fick ihop lokal, dekorationer och mat så kändes det mkt dyrare. Deesutom så tar de aldrig upp kostnaden för stylisten.
    De får ju åxå experthjälp. Svårt att fixa allt det där med släkten om man inte har en expert som har koll på allt och är inne och styr.
    Dessutom hjälper släkten till och jobbar stenhårt i programmen. Frågan är hur trötta de sen är på festen.

• Taha

Jag blir irriterad av att bilden är snevriden. För oss stod valet mellan att ha ett enkelt men billigare bröllop eller ett pampigare och dyrare. Jag försökte som sjutton att få det superpampigt och billigt men i slutändan fick vi göra ett val.
    Nu känns det som om programmet slänger mina ansträgningar i ansiktet på mig för att jag misslyckades med att fixa ett superpampigt, billigt bröllop.
    Oavsett vilket val vi gjorde så känner jag att jag antingen måste försvara mig för att festen inte är tillräckligt pampig (om vi valde ett billigt bröllop). Eller försvara mig för att jag varit så oansvarig och lagt ner förmkt pengar (för att jag valt ett pampigt).

Visst är det fel av mig att ta det personlig men det finns redan så mkt folk som har åsikter om hur man borde göra. Nu har de dessutom det här programmet att utgå från.

(Men det är superkul att titta hehe)

• Taha

J D skrev 2009-04-07 11:04:49 följande:

Ok, jag antar att släkten smider ringar och plockar fram eventuella diamanter ur diamantgruvan också för de har faktiskt inte haft med det i budgeten en enda gång!
    Haha....
  • Taha

Aaaaaaaaaarrrrggg...blir skitförbannad över att höra om att de får massa sponsring som inte tas upp.

Det verkar som om programmet endast går ut på att göra reklam för bröllopskooordinatorer och på så sätt så ett frö om dem hos par som är giftassugna.

Svar på tråden Ang budget i "Ditt bröllop i våra händer"