Oj vad ostrukturerad jag känner mig nu. Jag har inte alls så god koll på hur jag ligger till vi har bara markerat 2 poster som klara i budgeten.Och det är inte så många som svarat än, tror många i min släkt inte kommer svara, de tycker det är självklart att de kommer...Nåja inte alltför jobbigt att höra efter, vi pratar med dem ändå ibland.
Men nu när klänningarna har kommit kan jag gå vidare och leta skor, väst till min blivande och brudbukett som matchar( eller iaf inte skär sig mot)tärnornas klänningar. Så nu rullar allt på snabbare och snabbare. Tur att jag får mindre och mindre i skolan. Imorgon ska jag kidnappa syrran för att kolla dekor och dukningsdetaljer som krukor och ev buketten.
20090801 skrev 2009-04-20 23:48:27 följande:
Den 7 maj är träff med vigselförättare och organist inbokat på förmiddagen och på eftermiddagen så ska vi träffa fotografen och konditorn. 19 maj ska jag till frisören och mak-up artisten för provuppsättning och provsminkning. Nu rör det på sig ordentligt och jag längtar som en tok. Status på antal gäster som har svarat är 36 av 91 och sista osa är 1 juni. Planeringsguidens status ligger just nu på 59 av 89 saker avklarade.