1/8 Nr2
Om 100 dagar gifter vi oss! Nu är det dags att gå ner för altargången... Vad nervös jag blir!
Om 100 dagar gifter vi oss! Nu är det dags att gå ner för altargången... Vad nervös jag blir!
Wiho! Vårat nya efternamn har blivit godkänt av PRV! Fast nu ska det kungöras i en månad, men jag tror inte att det blir några problem. Min sambo (som är den som kommer heta det nya namnet från mitten av juni) blev helt extas och väldigt nervös tror jag, han har tvekat mycket och oroat sig mycket för vad andra ska tycka. Men nu har han inget val! Jag tror att det blir väldigt bra (och det tror jag att han tror innerst inne också!)
Just nu har jag ganska mycket panik för alla saker som vi har kvar att göra (55). Jag som tyckte vi var ute i god tid! Dessutom ska vi resa bort i nästan två veckor... hur ska detta gå!?
Egentligen är det nog de som ska höra av sig, men ring ni, det skadar ju inte. Det kan ju vara bra att boka en tid innan de går på semester...
Vi ska träffa prästen imorgon... lite nervöst!
Åååh, jag vill också åka på en härlig bröllopsresa, men vi vet inte om det blir så. Det blir nog inte så mycket pengar över och sen får vi se om min sambo har omtenta den vecka vi tänkt åka, då blir det problem. Vi får se om vi har råd med mågon restresa...
Hemskt vad man missar bara för att man är borta en dag! Jag tror inte heller jag kommer bli hippad... jag har inte så många vänner här och mina vänner från södra sverige (där jag kommer ifrån) kommer inte upp förrän dagen innan bröllopet och då hoppas jag verkligen inte att jag blir hippad.
Vi ska ha denna (första 1.40)
som ingångsmusik och denna
som utgångsmusik (på cd).