1/8 Nr2
Den här tråden hade jag helt tappat bort! Ser att det går framåt i planeringen för er. Vi har bockat av en hel del punkter på listan på slutet så det känns skönt.
Den här tråden hade jag helt tappat bort! Ser att det går framåt i planeringen för er. Vi har bockat av en hel del punkter på listan på slutet så det känns skönt.
För oss går det bra med planeringen. Den rullar på. Igår hade vi hem moussebakelser för att provsmaka och bestämma vilka smaker vi vill ha i tårtan. Det mesta var ju såklart hur gott som helst, men jag tror vi lyckades bestämma oss tillslut
Våra inbjudna gäster har tills på måndag på sig och svara. Är inte så många som inte har svarat ännu. Är det någon som missar osa så skickar jag bara ett påminnelsesms.
Nästa vecka ska jag boka upp tider för träff med cateringfirman, vigselförrättaren och fotografen samt för ännu en titt på lokalen för att provduka och så. Maten är ju redan spikad men jag vill träffa cateringfirman för att gå igenom detaljer, meddela allergier och så.
Vita Rosen skrev 2009-06-16 18:10:08 följande:
Vita Rosen skrev 2009-07-02 19:28:24 följande: