Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 Nr2

Håller just nu på med att fixa till vigselbladet....ojojoj.. Det pirrar i magen när jag fixar det.
    Känns skönt att det händer saker nu igen för jag vill inte sitta med det sen precis innan bröllopet.

• Cattis77

Hej!

Vi ska träffa vår präst den 9:e o kantorn får vi ta senare för han var redan på semester. Men han kommer tillbax veckan efter midsommar så det är ju inte så långt dit.
    Igår var sista osa o vi blir 55 gäster som tackade ja o 5 gäster som tackade nej. Inte illa tycker ja...
    Provade även middagen med mina föräldrar o svärföräldrar igår o den blev lyckad. Allt är klappat o klart från mat till vinsort till, det enda som behövs fixas lite är potatiskakan vi ska bjuda på men annars ok!! Känns skönt...nu kan till o med sambon pusta ut för maten var han orolig för i o med han är kock.

En lite fråga: Vad önskar ni er i presenter, om ni önskar er nått?? Tycker det är svårt....

• Cattis77

Okej.... Vi har oxå önskat oss resecheckar och reseväskor.. Men även lite saker till hemmet. Fast nått jag skulle vilja önska är en minnessak eller nått sådant. Ska titta vidare om man kan hitta nått som man gillar och så...

Fick precis ett samtal av mamma min att hon o pappa har handlat kläder till bröllopet..hihi... Här är vi ute i god tid! Men det är ju i o för sig bra me ju!! Tyckte det var lite kuligt...

• Cattis77

För min del står det lite småsaker som ska bestämmas om bröllopet. Inget jätteallvarligt men ändå saker som ska fixas...
    När det gäller er bordsdekoration..hur ska den se ut om jag får fråga?? Är lite velig om min... Vill att hela rummet ska se inbjudande ut o avspegla oss som personer! Är kanske omöjligt det vet ja inte än...

• Cattis77

Vilken fin vigselceremonin SaraPayam... :D Jag håller också på med vigselprogrammet!!!

Nu töser är det 40 dagar tills vi gifter oss....ajajajaj va tiden går snabbt!!!

• Cattis77

Nu har man tränat på vals med gubben. Jag kan dansa vals men inte han så vi gick och tränade hos Ingvar. Gick faktiskt bra...över förväntningarna
    Sen har man varit provat klänningen till den stora dagen och det kändes helt underbart... Behövde sy in lite vid bysten och på längden men annars satt den kalas

I helgen har vi båda två blivit kidnappade! Hade skitkul hela dagen men på söndagen var man lite sleten....

Imorgon ska vi ha ett litet möte med tärna, bestman och toastmaster m medhjälpare... Gå igenom lite smådetaljer med dom o så bara.

Annars flyter det väl på här någorlunda tycker ja.... Hur går det för er andra???

• Cattis77

Idag sitter jag o småfixar med placeringskort hur jag kan tänka mig ha dem...hmmm! Men jag tror jag har bestämt mig...

Ska lägga in lite bilder när jag har kommit hem på lite saker som har hänt..hihi...om någon är intresserad av att kolla!!

En varm sommarhälsning till er alla också från mig!

• Cattis77

Nu har några nya foton kommit in hos mig om nån är nyfiken...

Önskar er alla en riktigt skön fredag!!
    Kjamis

• Cattis77

Ska ni göra rispåsar till gästerna eller ska dom få ta med sig själva???

• Cattis77

Va härligt det låter när alla har det under kontroll... Jag tror jag har det under kontroll men ska sätta mig ner o fixa lite idag me det.

Skulle vilja visa min klänning men jag vet inte om jag vågar för ibland kan ju kanske gubben gå in här tror ja...så jag vet inte hur jag ska göra....hmmmm

Kram

Svar på tråden 1/8 Nr2