Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

augustibrud2009 skrev 2009-04-29 21:35:11 följande:
    Vi var inne och köpte min m2b:s vigselring idag, min köpte vi i måndags men la undan den för att kunne skicka iväg dem samtidigt. De är jätte fina =).
    Spännande, hur ser de ut?? Vitguld/röttguld?
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-30 11:26:40 följande:
    Jag har försökt hitta en bild på den på internet men jag hittar ingen. Vi ska hämta dem den 14 maj så då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild =)Den är i vanligt guld och har två rader med stenar som överlappar lite. Jätte fin är den =) Sedan har min m2b en liknande fast helt slät. Jag hade jätte tur för den var på halva priset =)! Så istället för 12000 behövde jag bara betala 6000 =D! Så nu går allt på 10000 inkl gravyr.
    Vilket kanonpris Min blev dyrare än beräknat men den är så fin
    Hahaha vilken bra dag du ska få ringen på...min födelsedag Det kan ju inte bli annat än bra
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-30 22:37:34 följande:
    Fyller du oxå år den 14 maj...ja me...
    Hahaha vad kul att vi får fira vår stora dag, samtidigt
  • SaraPayam

Idag är det ju bara 3 månader kvar

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-01 22:44:42 följande:
    Ja det är skojsigt!!
    Verkligen

Vi har ju vart å provsmakat maten nu, ååååå vad gott det va Å även tårtan är beställd, så nu är det ännu fler saker som vi har bockat av
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-04 10:14:59 följande:
    Åh va roligt, vi har inte kunnat bestämma meny än... Vet inte vad vi vill ha...
    Nä men det är ju inte lätt å vet...sen måste man ju nästan prova lite med, för vi va ju jättesäkra på att vi skulle välja den ena av de två menyerna & det blev den andra vi vald, för den va mycket godare & allt passade bättre ihop.

Jag funderar på å börja med cambridge...eller på xtravagaza...hmm vad tror ni om det?
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-04 12:22:41 följande:
    SaraPayam skrev 2009-05-04 11:12:10 följande:
    Men vi ska ha delikatessbutiken och de ha inte provsmak =S.. Så det är inte ett alternativ för oss. Någon som har haft dem? Vad hade ni i så fall för meny och vad tyckte ni om den.
    Aha, men det va ju lite synd, man ni måste väl få smaka lite, för att veta vad det är ni köper, eller? Tycker i alla fall att ni ska fråga det
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-04 12:41:52 följande:
    SaraPayam skrev 2009-05-04 12:32:11 följande:
    Vi har frågat. De har inte provsmak. Enda man kan få är att om någon annan väljer samma meny kan de göra lite mer och så kan man få komma och smaka. Men vi bor 30 mil därifrån så det funkar liksom inte...
    Vad synd. För halva nöjet va ju att smaka maten Men det är ju inget å göra nåt åt, det blir säkert bra ändå ska du se
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-05 21:06:19 följande:
    Nu har min blivande och jag satt oss ner o funderat o bestämt hur vår vigsel sak se ut.... Så skönt att ha det färdigt! Det enda vi inte är på det klara är vilken låt vi ska ha till utgångsmarschen, men det kommer... Nu hoppas vi bara att prästen tycker att det funkar...
    Nä det där är svårt, vi kan inte heller bestämma vad vi ska ha som ingångsmarch & utgångsmarch...eller ska de vara samma??
  • SaraPayam

Solros 2009 skrev 2009-05-07 22:29:26 följande:

Iiiiiiiii- har just lagt inbjudningskorten på brevlådan. De vägde 24 gram och jag satte bara på ETT frimärke - vad har jag gjort?!? När jag la på dem kände jag mig rätt ok men nu har jag ÅNGEST! Tänk om alla får betala för att få ut sina inbjudningar. Tror ni att det är någon fara?
    Hmm om jag vore du, så skulle jag ringa till postens kundservice å höra...hoppas verkligen att det löser sig.
Svar på tråden 1/8 Nr2