Nästa anhalt ...
...och hej alla andra här, inser att jag inte kikat in här på länge...
Ab Fab - jag tror aldrig att jag kommenterade din champagne-middag. Den lät verkligen underbar!!!
Känns lite trist att jag inte har så mkt att komma med på resefronten just nu, men vi kommer att bättra oss
Imorgon drar vi till Jämtland i några dgr, ser fram emot de ljusa kvällarna & nätterna & lugnet & den friska luften dit vi åker!
Helgen efter midsommar är det dags för den årliga tjejresan, i år blir det Öland, har inte varit där på massor med år. Alltid mysigt & kul med tjejresorna - kom nyligen på att vi firar tioårsjubileum i år! Vem trodde det när vi drog igång det?! Då var det mest för att fira att ena väninnan precis kommit hem från ett år i Sidney - vi ägnade tre dagar åt att prata ikapp & dricka vin! Slussens Pensionat på Orust var det den gången!
I juli lutar det åt en liten Sverige-turné med fokus på Sthlm - men det vet ni ju redan, Lappis & Telis
Så inga glamorösa resor, men å andra sidan så känns det som om allt är så nytt & kul med huset fortfarande, så det gör inget att det blir lite halvt om halvt "on hold" med utlandsresor just nu.
Funderar på att komma till skott & ta en helg i Barcelona i sept-okt, vi har ju fortfarande inte varit där!
...och nu kom jag på att det är evigheter sen Rosen syntes till härinne! Saknar henne!