Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Nästa anhalt ...

jag bokade en stadspromenad i Stockholm (jag skall upp dit på väninnehelg i sommar) Vi skall gå en milleniumpromenad- alltså i Stieg Larssons författarspår. det skall bli kul

• Ab fab

Svenska, franska och engelska finns turen på. Boka den på Ticnet för 120 per person

• Ab fab

Det blir nog
    Skärgårdstur till Grinda
    Riddarholmskyrkan
    Nordiska museet (en av mina BT vänner är med i en bröllopsutställning där)
    Milleniumpromenaden
    Shopping
    Frukost på Xoko, Boule och Berså, Lydmar

• Ab fab

Riche är ett bra tips. Det skall noteras*s*. Fick eurobonustidningen häromdagen med sommartips från Stockholm

• Ab fab

Vi drack Rotari rosé i söndags. Helt ok tycker jag. men såg på systemet att det fanns en cremant de Bourgogne rosé. Den har jag aldrig druckit men gillar cremant bourgogne "vanlig"

• Ab fab

Ni lockar till resor. Sydafrika har ju hamnat på topplistan efter era berättelser, nu tror jag det får bli en tur till Amsterdam snart

men först är det London på fredag

• Ab fab

Ingen av dem har varit där tidigare så det blir allmän guidning först. Pubrunda, British Museum och vintageshopping. Ingen musical- det var ett krav från 20-åringen Maken har önskat besök vid nollmeridianen och på ett klockmuseum (vi har en engelsk 1700-tals klocka hemma)

• Ab fab

när jag var yngre var jag mycket i London men de senaste åren har det varit långt mellan besöken. I och för sig var jag där i januari men då var det jobb så det blev inte så mycket mer än Lloyds, restaurang och hotell

• Ab fab

Helsingfors- glöm inte att ta en drink på Hotel Tornis takbar. Skönt ställe och fantastisk utsikt

• Ab fab

Hej
    London var riktigt bra. Tonåringarna var nöjda och kunde tänka sig flytta dit Min enda miss var att jag inte packade solskydd.. inte det som stod högst på listan men jag brände mina armar och har nu en grisrosa färg på armarna...

Svar på tråden Nästa anhalt ...