Inlägg från: Goaste |Visa alla inlägg
  • Goaste

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009
    missnartfru

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammMitt hjärta 2008
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82
    Goaste

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche
    Hubba
    konstigabaralillajag
    Taaanja
    Labolina09

• Goaste

Någon som har nått tips på rolig tårtprydnad som är allt annat än klassisk? Funderar på barbapapa...
    Vad har ni andra?

• Goaste
    annape84 skrev 2009-04-13 22:59:59 följande:
    Det här kanske är en jätte konstig fråga... men jag ställer den ändå. När tror ni att ni blir hippade?Det tisslas och tasslas väldigt mycket runt mina kompisar just nu...
    Det blir väl, hoppas jag, i månadsskiftet juli-augusti...
  • Goaste

Tjihooo! Idag är det bara 4 månader kvar!

• Goaste

Nu är grabbarnas kläder fixade! Skorna köpte jag i somras och tröjorna fick i julas. Låg helt oanvända i garderoben! Skjortor och långa shorts beställde jag på Ellos igår. Så barnens kläder gick bara på 506kr! Kul när man kan använda sånt man har, fynda och spara pengar! www.brollopstorget.se/hem/goaste/galleri.php

• Goaste
    SaraPayam skrev 2009-05-19 12:22:33 följande:
    Härligt när man fyndar Vad har ni kvar annars på era listor??
    Ska väl börjag med vigselprogram snart, måste måla korgen de ska ligga i med ju! Ska nog börja lite smått med festprogrammen också. Skor till sambon ska inhandlas.... har inte allt i huvudet med det börjar ju dra ihop sig...
  • Goaste
    SaraPayam skrev 2009-05-19 16:22:39 följande:
    Måste men ha ett vigselprogram? För vi ska ju ha en borglig vigsel, tror ni att det behövs då??
    Nej jag tror inte ni behöver det. Jag tycker det är lite kul och högtidligt med vigselprogram. Men det är ju en smaksak! Det blir bra även utan!
  • Goaste

Vi gifter oss 22/8 och jag fick iväg våra under andra hälften av april.

• Goaste

Sitter och funderar på nått som man kan ha ovanför oss vid bordet, typ hängande i taket eller på väggen... funderar på en stor ring i ex armeringsjärn som är lövad och så två vita bokstäver som hänger fritt där i...

Eller något annat?

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-20 14:10:40 följande:
    idapluppp: sisalduk, tror det heter så. Det är en tunn väv som finna i många olika färger. Jag valde en ljusrosa  Den jag köpte är 60 cm bred, vi ska dela löparna på mitten. Min m2b arbetar på ett växtvaruhus så han köpte det genom en grossistfirma,men det går även att köpa direkt på växtvaruhusen om man frågar dem. Vi gav 249 kr för 25 meter.
    Var köper man denna typ av väv då?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2