Inlägg från: Goaste |Visa alla inlägg
  • Goaste

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

makupala skrev 2009-05-20 16:52:53 följande:
    har idag postat inbjudningarna! fast min m2b tycker det kändes lite konstigt, då hans namnbyte inte gått igenom ännu o nya namnet står i inbjudningarna..
    Ha ha ha! Det löser sig nog! Ni får väl rigna RSV och "övertala dem lite snällt" annars!
  • Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-20 18:26:33 följande:

Kolla på de stora växtvaruhusen eller hos floristen. Man får fråga i kassan, inget som ligger ute på hyllorna till försäljning vad jag vet. De har det nog till att dekorera med.
    Så då går det inte att ringa och fråga då? Gav ni grossistpris, får vi ge samma kanske...?
  • Goaste

Kan det vara snyggt med vit väv på vit duk? våra kompisar hade grön väv, fast med snirkligt glittrigt silver mönster på, när de gifte sig förra året, känns dumt att ha grön väv vi med. Vet du vilka färger det finns i?

• Goaste

lönnsjö; detta måste jag verkligen kolla upp! Ska sätta mig och ringa runt lite på fredag. Vill du säga i vilken kedja/butik sin M2B jobbar i?

Vi ska beställa brudbukett, coursage och lösa rosor och prydnadskål som en och samma florist. Rätt mycket blommor med andra ord. Kan man med att "pruta" då?

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-20 23:11:20 följande:

Kolla din inbox
    Kolla DIN inbox!
  • Goaste

Både jag och min M2B gillar hårdrock så vi funderar på att danas "brudvals" till denna

Våra vänner och de som delar vår musiksmak kommer att känna igen den men inte de andra

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-21 21:05:01 följande:

Hahaha!! Den ska vi oxå ha. M2b är ett stort Metallicafan Har övat till den här hemma sedan vi gick på valskurs. Fast läraren där sa att den lämpar sig mer som stilla foxtrot. Men det gör väl inget. Tycker det är en jättefin version
    Nä vad tufft! När gifter ni er? Du måste rapportera om gästernas reaktioner. Vart har ni hittat musikklippet? Vill ju ha så bra kvalitet som vanligt...
  • Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-21 23:29:42 följande:

Gifter oss den 22e.Jag köpte hennes skiva "Breathe in". 69 kr på Ginza
    Aha, samma datum som vi! Kör ni låten från skiva eller hur kör ni musiken?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2