Inlägg från: andbeyond |Visa alla inlägg
  • andbeyond

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

SaraPayam skrev 2009-04-16 13:16:35 följande:
    Så känner vi med. Det ända man kan känna är att man kanske har blivit lite beroende av hela bröllopsgrejen...det ska bli spännnade å se hur det kommer bli sen när bröllopet är över, tror inte att man kommer vara så mycket här inne...eller vad tror ni...annars blir det väl att vi fortsätter på familjeliv
    Gå till familjeliv? Är du tokig Sara? ;) Nä vi får bara byta trådar till BTs bebistrådar. För det lär bli lite tomt. Min M2B sa att jag är en BT/tradera-tok numera.. förstår inte alls vad han menar *vissla och titta i taket*
  • andbeyond

1 Augusti
    sarapayam
    Bride 2be
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009
    missnartfru
    Noxire örnsköldsviks kyrka
    Mois81 ( Uppsala- Dalby )

7 augusti
    troddealdrig

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammMitt hjärta 2008
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan
    candy tyra 2009

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82
    Goaste
    Cherrybride
    andbeyond

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche
    Hubba
    konstigabaralillajag
    Taaanja
    Labolina09

• andbeyond
    SaraPayam skrev 2009-04-21 10:28:16 följande:
    Men gud vad kul Jag ska träffa mín frisör nästa fredag, längar med som bara den. Nu känns det verkligen nära
    nära? är det bara jag som tycker att det är helt sjukt mkt tid kvar?
    känns som att jag bara väntar och väntar..
  • andbeyond

Vi kommer ha barn i mängder, ingen barnflicka. Men inte heller någon alkohol iofs.

Avsmakningsmeny låter ju jättekul då det verkar som att ni har många som inte är från Sverige.

• andbeyond

Vi kommer ha en otroligt hemmagjord meny.
    Kantareller i krustader (plockade själva förra året) till förrätt,
    Hjort (från svärföräldrarnas by) m potatisgratäng till varmrätt,
    Björnbärsparfait (gjord av egna björnbär och en glassfabrik i byn) till efterrätt.
    M2Bs mormor gör bröllopstårtan.

Så ganska klassiskt men gott!

• andbeyond
    SaraPayam skrev 2009-06-16 13:09:59 följande:
    Spännnade Hehehe ingen fara..tror inte att det är nån av dem som läser Så här kommer det att bli Kantarellcapuccino med pocherade blåbär och ankleversandwich Lingon- och chokladglacerad hjortfilé med whiskykalvsky och raggmunksbakelse med smak av rostad vitlök samt aprikosraguSlottets ostarCreme brulle med smak av hallon serveras med citronmelliskräm samt bärmix
    Så himla cool meny, jag måste typ fixa så vi kan lägga på ett blåbär och lite choklad på hjorten så den kan vara "Hjort med chokladdraperade blåbär på silverfat".. eller så. Vår meny låter så himla... gillestuga.
  • andbeyond

De ringde från butiken där jag köpt klänningen för typ 2 veckor sedan och sa att min slöja har kommit. Har inte kommit mig för att hämta den ännu - känns som att jag hellre har kvar den där tills klänningen har kommit. Hoppas de inte surar på mig nu

• andbeyond

Den är lång, ner till hälarna. och lite spansk stil med spets.

• andbeyond

Ah, härligt med sommarkläder! Har det gått bra med träning och mat och så? Så det blir lite extra roligt menar jag?

Blir det inte för mig som det verkar, är för lat! Eller har för lite att göra kanske? Hur som helst - jag har tappat motivationen helt klart. Men den kanske kommer tillbaka efter midsommar, vem vet?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2