-
Gå till familjeliv? Är du tokig Sara? ;) Nä vi får bara byta trådar till BTs bebistrådar. För det lär bli lite tomt. Min M2B sa att jag är en BT/tradera-tok numera.. förstår inte alls vad han menar *vissla och titta i taket*SaraPayam skrev 2009-04-16 13:16:35 följande:Så känner vi med. Det ända man kan känna är att man kanske har blivit lite beroende av hela bröllopsgrejen...det ska bli spännnade å se hur det kommer bli sen när bröllopet är över, tror inte att man kommer vara så mycket här inne...eller vad tror ni...annars blir det väl att vi fortsätter på familjeliv
-
1 Augusti
sarapayam
Bride 2be
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
Noxire örnsköldsviks kyrka
Mois81 ( Uppsala- Dalby )
7 augusti
troddealdrig
8 augusti
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31
J D
agtiwi
När2blir1
Hoppasbrud2009
Brud2009
Gurnell
MammMitt hjärta 2008
MammaMiaa
15 augusti
Jeffa
JanetKim
Underbara060709
Mariya
Capu
Prahlis
Pentan
candy tyra 2009
22 augusti
1 år
LB5
Anki82
Goaste
Cherrybride
andbeyond
29 augusti
Milosmamma
Pärlan2009
Majsan12
090829
Moche
Hubba
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09 -
nära? är det bara jag som tycker att det är helt sjukt mkt tid kvar?SaraPayam skrev 2009-04-21 10:28:16 följande:Men gud vad kul Jag ska träffa mín frisör nästa fredag, längar med som bara den. Nu känns det verkligen nära
känns som att jag bara väntar och väntar.. -
Vi kommer ha barn i mängder, ingen barnflicka. Men inte heller någon alkohol iofs.
Avsmakningsmeny låter ju jättekul då det verkar som att ni har många som inte är från Sverige. -
Vi kommer ha en otroligt hemmagjord meny.
Kantareller i krustader (plockade själva förra året) till förrätt,
Hjort (från svärföräldrarnas by) m potatisgratäng till varmrätt,
Björnbärsparfait (gjord av egna björnbär och en glassfabrik i byn) till efterrätt.
M2Bs mormor gör bröllopstårtan.
Så ganska klassiskt men gott! -
Så himla cool meny, jag måste typ fixa så vi kan lägga på ett blåbär och lite choklad på hjorten så den kan vara "Hjort med chokladdraperade blåbär på silverfat".. eller så. Vår meny låter så himla... gillestuga.SaraPayam skrev 2009-06-16 13:09:59 följande:Spännnade Hehehe ingen fara..tror inte att det är nån av dem som läser Så här kommer det att bli Kantarellcapuccino med pocherade blåbär och ankleversandwich Lingon- och chokladglacerad hjortfilé med whiskykalvsky och raggmunksbakelse med smak av rostad vitlök samt aprikosraguSlottets ostarCreme brulle med smak av hallon serveras med citronmelliskräm samt bärmix
-
-
De ringde från butiken där jag köpt klänningen för typ 2 veckor sedan och sa att min slöja har kommit. Har inte kommit mig för att hämta den ännu - känns som att jag hellre har kvar den där tills klänningen har kommit. Hoppas de inte surar på mig nu
-
Den är lång, ner till hälarna. och lite spansk stil med spets.
-
Ah, härligt med sommarkläder! Har det gått bra med träning och mat och så? Så det blir lite extra roligt menar jag?
Blir det inte för mig som det verkar, är för lat! Eller har för lite att göra kanske? Hur som helst - jag har tappat motivationen helt klart. Men den kanske kommer tillbaka efter midsommar, vem vet?