Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Precis, midsommar är ju rena avgiftningsdieten Men å andra sidan ska vi ut i naturen och då är det lättare att komma igång och promenera. Får väl hoppas på det bästa. Kul att det går bra för dig!
Sara: Ni gifter er väl borgligt om jag minns rätt?
Jättefint program
Ja absolut, har noll koll på vad som "måste vara med" i en borglig vigsel men tycker det var fina saker ni får sagda
Vad har ni för ingångsmusik och utgångsmusik?
Tjingeling!
Nu har jag lagt till foton på min provdukning i galleriet - saknas några rosor i vasen samt festprogrammen som ska ligga där "gästbokskorten" ligger men annars är allt klart och inköpt. Yeej!
Nu är bilderna upplagda igen!
Igår hade jag en härlig möhippepicknick med många av mina vänner, blev superförvånad
Haha, mina bröst skulle få ett eget liv utan BH.. då skulle vi vara 4st där framme vid altaret
Ska ut och prova BH:ar snart jag med, men med 75G så är det inte enkelt att hitta något som är fint och användbart :/
Jo, brukar leta på Change med de har rea nu så det var typ helt urplockat! Är dock flera veckor kvar så det ordnar sig nog.
Provade en BH sist som var SÅ tant - såg ut som 2 ank-näbbar!
Ja axelbandslösa är ju jättebra, sen kan man ju tejpa lite extra om man vill också!
Hej!
Nu ringde de från butiken och berättade att min klänning kommit! Yeeej! Ska dit och prova den 29/7! *skutta omkring*
Våra värdar gör vårt festprogram, ska dock lämna in info om alla gästerna till dem samt en kort text till min pappa som gick bort för några år sedan. Ska bli spännande att se vad det hittat på för kul
För kärlekens skull skrev 2009-07-11 22:02:55 följande: