Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Nja, jag tycker att du kan vänta till slutet av maj, fast det beror ju iofs på hur många du redan har varskott med datumet.
Vi kommer nog att skicka kring den 20 med tre veckors OSA.
Nja, jag tycker att du kan vänta till slutet av maj, fast det beror ju iofs på hur många du redan har varskott med datumet.
Vi kommer nog att skicka kring den 20 med tre veckors OSA.
Nepp, det gör jag/vi i sommar. Kommer antagligen inte ha ngt jobb ändå och nu är jag i slutfasen av min juristubildning så jag behöver fokusera på det.
Ja, vi gifter oss den 8 och ska försöka få ut dem idag el. imorgon.
Nej, jag ska inte ha slöja, passar helt enkelt inte och jag gillar inte symboliken bakom den heller.
Du kan absolut strunta i det där om att man inte får ha slöja om man har barn. Nonsens! Vår tärna och bestman ska ha svarta klänningar, det är också nono men vem bryr sig .
Just pappagrejen är ju inte direkt nyskapande men resten kan vi väl bränna dig för .
Räknar vi inkl. bröllopsresa eller exkl.? Utan bröllopsresa är min ring 1/5 av budgeten. Inkl. resa blir ringen lite mindre än 1/7.
Själv?
Vi ska också träffa vår präst snart, han ringde idag- spännande!
Annars är den stora grejen här att vi äntligen hämtat våra ringar. Kan verkligen instämma i att man bör satsa på ringarna som man ska ha kvar så länge. Är mkt nöjd med vår prioritering där . Har bild på mina ringar i bildgalleriet.
Tack för alla komplimanger för mina ringar .
Ngn frågade om fabrikat: det är Schalinsskenor på båda. Den ena är en renodlad Schalins Passion som man kan köpa i handeln medan den andra (vigselringen med stora stenen) är smidd av Nordstans Guld med diamanter från diamantia.se och diamonds-usa.com.
Håller med om att det här med OSA kan vara ett litet härke. Jag kommer att maila ut en påminnelse imorgon till de ca 10 pers som vi ej fått svar från (OSA idag). Ringa till alla skulle jag inte orka, det görs bara till särskild släkt . SMS eller mail kan jag sträcka mig till när de nu redan har fåt save the date och inbjudan .