Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-14 08:56:00 följande:

Vad duktig du är, jag har oxå gått ner i vikt redan... men jag har vägdag på måndag så helgen ska "genomlidas" oxå....Helgerna för mig är nog det svåraste att klara...
    Jo men så är det verkligen. Vi ska ha kalas i helgen, å jag funderar på vad man ska bjuda på...för man vill ju ha lite points kvar, så man kan äta nåt mer på kvällen.
    Har du nåt bra förslag?

Idag fyller jag år, å m2b hade köpt en jättefin parafym som jag ska ha på bröllopsdagen Han är så söt Han hade även köpt en lite väska, i samma tyg som klänningen, så man kan ha med sig lite läppglans å så
  • SaraPayam
    Kallemero79 skrev 2009-05-14 10:58:36 följande:
    Tackar! Kopierar listan.... å kikar in andra tråden.Vi gifter oss i Halmstad, i Olaus Petri kyrkan!
    Gör du så

Ååå den kyrkan ska ju vara jättefin, vad kul för er
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-14 11:34:54 följande:
    Vad ska ni dansa till för låt? Vi kan helt enkelt inte bestämma oss?
    Vi ska dansa till Annie´s song, den är enkel å hålla takten till
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-05-14 12:21:38 följande:
    Här är ni ju. Tappade bort denna tråden men nu hittade jag er. Snart är det dags...om ca tre månader. Känns som om det är snart. Har ju planerat i över ett år nu.Jag är också på jakt efter skor men det löser sig säkert.  Förra söndagen var vi på valskurs och det var jätteroligt. men vi hittar ingen valslåt som vi tycker om så nu lutar det åt en stilla foxtrot till Lucie Silvas "Nothing else matters". M2b är ett stort Metallicafan så den passar utmärkt Ska boka tid och provsmaka maten och vinet. Hoppas vi hittar ett gott vin, är ingen stor vinälskare precis.Igår var vi och lyssnade på kören som ska sjunga i kyrkan. Gud så vackert, jag kommer inte att kunna hålla tårarna borta.
    Välkommen tillbaka till oss

Ååå vad kul med valskurs, jag söker efter en, men kan inte hitta nån som ska börja nu...så det får väl bli privatlektioner istället..

Hoppas att allt är bra Kram på dig
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-05-14 13:07:27 följande:
    Tack så mycket SaraPayam Allt bra, mycket att planera nu känns det som. Eller ta tag i ska jag väl säga. Roligt roligt  Det mesta är ju klart,lite finjusteringar bara. Kram på dig Nu ska jag leta efter dekorations diamanter, små sådana, helst i glas. Någon som vet en bra sida att beställa ifrån?
    Hmm tror att du kan kolla lite på tradera å så, å kolla även här på BT, på köp å sälj...ibland är det ute där
  • SaraPayam
    Augusti09 skrev 2009-05-14 13:21:12 följande:
    var inte det svindyrt med pärlor påpanduro? de hade i normalstor storlek 12 st för 50 och man behöver ju en del.annonserade mitt problem så släkt och vänner samlar nu ihop gamla halsband som kan delas- underbart!
    Det är ju jättebra Smart gjort
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-05-14 16:48:14 följande:
    Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.
    Grattis De ser jättesköna ut. Tycker att de är jättefina
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-05-14 16:51:20 följande:
    usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.usch.
    Vad jobbigt att du känner så, mitt tips är att du lägger undan allt vad bröllop heter, 1-2 veckor, så ska du se att inspirationen å glädjen kommer tillbaka igen.
  • SaraPayam
    Foxxy skrev 2009-05-14 22:49:43 följande:
    nån som vet vart man kan få tag i lite billigare tårt-brudpar.. hittade ett jättefint men det kostar runt 500kr (vi e blonda båda två...)
    Kan du inte höra med konditoriet, om du inte kan låna/hyra därifrån, eller måste man köpa dem även där? Annars så kan du ju kolla på tradera ibland har de även här på BT, på köp och sälj
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-15 12:34:24 följande:
    Är det någon här som har något bra recept på helstekt spädgris? Hur lång tid tar det?
    Hehehe det va ju inte den vanligaste maten heller Hmm tyvärr kan inte jag hjälpa dig. Ska ni ha det på bröllopet?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2