Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Jag börjar med VV på måndag Så vi kan peppa och stötta varann till max! Nu jäklar ska jag gå ner 5-6 kilo! Hur mycket vill du ner innan bröllopet?
Jag börjar med VV på måndag Så vi kan peppa och stötta varann till max! Nu jäklar ska jag gå ner 5-6 kilo! Hur mycket vill du ner innan bröllopet?
SaraPayam: Hur går det för dig med VV? Själv går det bra, fast suget efter kakor och godis har varit enormt idag! Jisses vad man kan längta efter något bara för man inte "får" äta det!
Idag bokade vi DJ, en erfaren sådan- känns skönt. Vi hade först bestämt oss för att hyra dj in a box men ändrade oss igår. Hihi!
Vad ska ni andra ha för musik, dj eller band??
Har även köpt tråd och pärlor till mina hemmagjorda servettringar, tänkte bara trä några pärlor (inte hela tråden full) på en tråd och snurra den något varv runt servetten. "riktiga" servettringar är ju asdyra att köpa. vad har ni andra gjort?
På lördag bär det av till IKEA för att handla, dukar ljus, ljuskoppar, kaffeservetter, speglar till borddekorationen m.m
Kul kul
På Panduro, vita glaspärlor som ska varieras med lila galspärlor. Blir nog bra tror jag.
Vad duktig du är, jag har oxå gått ner i vikt redan... men jag har vägdag på måndag så helgen ska "genomlidas" oxå....
Helgerna för mig är nog det svåraste att klara...
Lika illa som det alltid gör för Sverige TYVÄRR!! Det är en jätte bra låt men tyvärr kommer det säkert inte gå vägen.
Idag skulle vi haft åkt till IKEA, men barnen blev sjuka och mormor ville inte riskera bli smittad då hon ska genomgå operation snart. Men det kommer fler helger! Tråkigt bara för man var så inställd på det, hade laddat upp till 1000!
Nu väntar grillat och rotsaker i ugnen
Nu har jag beställt halsband, armband och öronhänge!
kolla här: webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/popup_image.php
Tyckte jätte mycket om det! Bra pris oxå tycker jag
Beställde varsitt sånthär till flickorna som ska vara näbbar:
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/popup_image.php
Vilket valde du?
Visst hade hon jättefina smycke, och riktigt vettiga priset
Bra tips är till för att dela med sig av
Ja det var också jätte fint, jag valde mellan dessa två
makupala skrev 2009-05-18 19:45:47 följande:
Oj så tokigt det blev då... haha! Jaja..