Karlstad del 6
www.brollopstorget.se/Forum-5-51/m3213064.html
Här är vi!!!! KOM!!!
www.brollopstorget.se/Forum-5-51/m3213064.html
Här är vi!!!! KOM!!!
Men! Jag hade ju inte sett att den var stängd ju!! Att ingen hade skapat en ny tråd?! BRA att du gjorde det nu!!
Får hoppas att alla hittar hit, vi får puffa på allt vi kan!
Det har vi också fått!! Fast vi är inte hemma då...
Idag var jag och provade min klänning. Har inte sett den på 4 månader, sedan jag beställde den, och då provade jag den i guld och nu har den kommit i vitt! Trodde jag skull dö, började nästan gråta när jag insäg att jag gifter mig om 1,5 månad och den glipade 6-7 cm i ryggen. (Såg senariot att jag skulle behöva beställa ny och det tog ju 4 månader att få denna så det skulle ju vara kört...) Och jag hade beställt samma storlek som jag provade och då satt den perfekt!! Fattade ingenting. Har ju inte ökat bröstkorgsstorlek direkt.
Sen visade det sig att axelbandet var för kort, så klänningen kom lite för högt upp (fast det kände inte jag, konstigt nog) vilket betydde att det var ju omöjligt att få igen den. SÅ, om vi förlänger axelbandet och tar ut den en aning så kommer den att sitta perfekt!! Men jösses vad rädd jag blev där...
Idag har vi bokat hotellen till vår bröllopsresa. Så skönt att äntligen ha det fixat, det har varit lite stressande!! Har dock insett att jag måste sy syrrans tärnklänning eftersom vi inte hittar något som passar. Men det ska jag väl hinna med. Det är ju många nätter fram till 13 juni...
Spännande med genrep. Det borde man kanske ha?!!