Inlägg från: superman9000 |Visa alla inlägg
  • superman9000

Karlstad del 6

Jag hoppar in här jag med.
    Ska gifta oss i augusti 2010 ute i de härliga värmländska skogarna. Har inget bestämt eller köpt håller bara på att planera fortfarande.
    Ng som vet någon bra catering som gör buffe i Karlstad området?

• superman9000

Tack
    Ska kolla upp dom, en kompis till min mor rekomenderade dom också har jag för mig hon sa att det var den bästa buffen hon någonsin ätit, det är ju bra kritik.

Jag har också lite egna tankar ang buffen och vill nog välja lite hur som hellst men det kanske går bra hos dom.

Hur är dom prismässigt?

Flisa80 skrev 2009-04-15 17:14:12 följande:
    Välkommen!Vi beställer mat från Claessons, som gör både buffe och a la carte. Vi beställer dock förrätt och efterrrätt från a la carte menyn och har fixat ihop en egen liten buffé, så dom är toppen att jobba med på så sätt. Man får göra precis som man vill om man bara kommer med sina tankar och ideér.
  • superman9000

Ja oj vilken mardröm det skulle vara om den inte passade! Tur att det verkar ordna sig iaf.

Har nu fått bokat lokalen, dom hade tyvligen haft årsmöte i förrgår och beslutat höja priset! Typiskt, kommer att få betala 1500:- så det var ju inte så farligt ändå :)
    Kommer att gifta oss den 21 augusti 2010.

Är det ng här som hade tänkt att ha ng band som spelar, vi har lust att ha ng coverband men känner inte till någroa i Värmlandstrakten ng som vet något bra billigt band?

Flisa80 skrev 2009-04-24 20:38:52 följande:
    Idag var jag och provade min klänning. Har inte sett den på 4 månader, sedan jag beställde den, och då provade jag den i guld och nu har den kommit i vitt! Trodde jag skull dö, började nästan gråta när jag insäg att jag gifter mig om 1,5 månad och den glipade 6-7 cm i ryggen. (Såg senariot att jag skulle behöva beställa ny och det tog ju 4 månader att få denna så det skulle ju vara kört...) Och jag hade beställt samma storlek som jag provade och då satt den perfekt!! Fattade ingenting. Har ju inte ökat bröstkorgsstorlek direkt. Sen visade det sig att axelbandet var för kort, så klänningen kom lite för högt upp (fast det kände inte jag, konstigt nog) vilket betydde att det var ju omöjligt att få igen den. SÅ, om vi förlänger axelbandet och tar ut den en aning så kommer den att sitta perfekt!! Men jösses vad rädd jag blev där...
Svar på tråden Karlstad del 6