• Allez

Karlstad del 6

Nu har jag handlat ljuslyktor till borden. Jag tror det är lika bra att passa på när man hittar nåt i rätt färg.

Jag gillade dem och de var billiga, mer rätt kan det knappat bli va?

Jag tycker att jag är ute så långt i förväg men det som nyss var 12 månader är nu åtta och en halv. Jag inser att det är nog bra att jag är ute i tid.

• Allez

Valkyria - Vad kul att nästan alla kommer.

Just nu tror jag att mitt huvud har lagt av med bröllopsplaneringstankar för en stund. Idag när jag skulle köpa en bröllopstidning blev plötsligt cykeltidningarna mycket intressantare. Men det där svänger fort, imorgon kanske jag sitter och kollar tårtor eller nåt istället.

• Allez

Idag kom en inbjudan till att lyssna på bröllopsmusik i Grava kyrka. Det tycker jag var en riktigt trevlig idé.

• Allez

Flisa, vilken mardrömsgrej med klänningen, och vilken tur att det inte var så illa som du trodde.

• Allez

Åh, det börjar ju närma sig för er. Själv inser jag att det är åtta härliga månader kvar.

Hittade vattenpärlor i helgen och kom på att det blir en perfekt dekoration att sätta blommorna i vid dukningen. Väldigt passande på vintern för de ser ju ut som små isbollar nästan.

• Allez
    starlet2 skrev 2009-05-05 18:24:58 följande:
    Nu har vi gift oss! Vi fick en underbar bröllopsdag på valborgsmässoafton med solsken och en mycket lyckad bröllopsfest och vigsel. Våra små barn skötte sig utmärkt som näbbar och var som små ljus i kyrkan. Maten var sagolikt god och alla gäster verkar vara supernöjda. Med andra ord allt gick över förväntan för oss. Lycka till ni andra nu!
    Grattis!!!!! Och vilka fina bilder.
  • Allez

Flisa, det där låter ju helt underbart!!!!
    Låter som en kanonhelg!

• Allez

Jag blir lite avundsjuk måste jag erkänna, jag kommer garanterat inte ha någon hippa.

• Allez
    Boomtown skrev 2009-05-14 21:38:54 följande:
    Ja skratta du, jag kanske kommer och rövar bort dig när du minst anar det
    Vi får se vem som skrattar då!
  • Allez

Åh en hippa till, vad kul Flisa!

• Allez
    Valkyria84 skrev 2009-05-18 12:59:41 följande:
    Jag blev hippad i lördags:www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3417010.htm...
    Rolig läsning!

Fast vad jag ryser (av vällust) när jag läser att det är två veckor och fem dagar kvar. Det måste vara riktigt härligt.
  • Allez

Nu har jag fått tag på en solist. Under dagen hoppas jag även få tag på en frisör. Vill gärna ha folk jag känner i så stor utsträckning som möjligt för det känns speciellt för mig på det viset.

Förutom bokning av kyrka och lokal är i alla fall lite klart.

Fotograf - pappa
    Solist - en god vän
    Smycken - gör min syster

Oj, det blev inte mer än tre punkter, tur att vi har jättelång tid på oss.

• Allez

Flisa, härligt... en vecka. Det måste kännas overkligt.

• Allez

Grattis Valkyria och tack för att du delade med dig av erfarenheterna!

• Allez
    Flisa80 skrev 2009-06-15 17:34:04 följande:
    Vi gifte oss i lördags och det var Amazing!!!! Knappt en droppe regn, och solen kom fram precis när vi stod framme vid altaret. Det var magiskt....
    Stort grattis! Återkom snart med mer information om dagen!
  • Allez

Oj, nu blev jag faktiskt tårögd, ha en underbar resa!

• Allez
    Boomtown skrev 2009-06-16 21:19:53 följande:
    Nu har Vi varit in till stan och provsmakat tårtfyllningar. Det var godare än vad jag trodde. Det kommer att bli skogshallon och vit choklad. Bild på tårtan finns i galleriet, som vi har valt.
    Var är det ni ska ha tårtan ifrån. Vad kostar tårta egentligen?
  • Allez

Tack! Just att välja tårta ska bli väldigt kul.

• Allez

Välkommen La Kay.
    Jag planerar också vinterbröllop. tyvärr har jag dålig koll på det du frågar om.

Svar på tråden Karlstad del 6