Inlägg från: Kotten1981 |Visa alla inlägg
  • Kotten1981

Karlstad del 6

Kanske kan hänga på här...är alldeles ny på BT och kan absolut noll och intet om bröllop. Men hoppas på att få gifta mig nästa sommar. Mannen har inte friat än, men tror han är på G, och eftersom jag är så förutseende var jag tvungen att bli medlem här.

Hur långt ni förväg måste man börja planera?? Är det naivt att hinna ordna ett bröllop till nästa sommar, om man börjar planera NU?

Nån som vet ngn trevlig festlokal i Karlstad m omnejd??? Gärna med plats för en 80-90 gäster...typ.

Ha en bra dag!

• Kotten1981

Nej, den här tråden går sakta.. Själv letar jag lokal, i Karlstad är det verkligen ONT om sådana... Tips, någon? Vi blir nog många, kanske 80 gäster. Ringde Dömle, och det lät jättefint. Och jättedyrt. Så det alternativet har jag nog avfört.

• Kotten1981

Boomtown: Oj..helst egen mat. I restaurang verkar ju bli skitdyrt tycker jag..? Är otroligt dåligt insatt och har precis börjat kolla runt...men hjälp vad svårt. Nån som vet bra restauranger och/eller lokaler??

• Kotten1981

Apertin; dit får man inte ha med egen sprit va?? På Dömle kostade det hur mkt som helst, 100-150 kr för en flaska vin. Och sen skulle gästerna själva få betala i baren.

Vi vill gärna köpa alkohol själva, och ha catering. Känns bäst så. Men var man skall vara, det har jag ingen aning om..

• Kotten1981

Vad är Grands matsalar för nåt?? Hyr de ut? Ligger väl ovanför Cubus va, tyckte jag mig sett nånstans..? Verkar superfint, men frågan är om de lånar ut lokalen för bröllop och liknande.. Nån som vet??

Svar på tråden Karlstad del 6