-
Då är det nog dit jag kommer att gåstarlet2 skrev 2009-05-15 18:47:15 följande:Yes!
-
Vi har fått lite ändrade planer för vi har blivit dubbelbokade på Apertin. Jag gråter inte för det för herregud vad det skenade iväg med pengarna. Nu har vi bokat Longs hembygdsgård den 29 augusti. Altså 1 månad före vårt datum. Börjar bli lite stressad. Var det någon mer som hade bokat Long här? Nu är det en massa planer på en smaskig buffe. Några tips?
-
Flisa80:
Nu har du väl blivit ordentligt hippad. Häftigt att bli så överaskad! Det låter som om du hade en stenkul kväll. -
De tyckte inte att jag hade bokat "definitivt" Fast jag har mailat och ringt om 1000 detaljer. Trodde dom att jag gjorde det för skojs skull eller? Och så har jag frågat när jag skulle betala in bokningsavgiften. Jag har mailat och avbokat nu, orkar inte ringa. Men jag har fortfarande inte fått svar. Var ni där på brudsamtal? Hur mycket fick ni betala? Det kommer nog en fin räkning till mig. Hoppas att dom inte krånglar med mig för det orkar jag inte.Flisa80 skrev 2009-05-17 17:54:14 följande:Ja, vi hade skitroligt, men nu får det räcka. Jag har inte tid med fler hippor.Apertin funderade vi också på, men insåg att det skulle kosta 10 000 bara för att vi fick vara där + dekoration och personal, på tok för mycket pengar för oss. Dessutom anar jag att maten inte var billig där heller...Long har jag hört talas om här på bt, men aldrig innan. Vet ingeting om det faktiskt.Behöver ni gå ut med ändrat datum nu då, till era gäster??? Och vad sa Apertin egentligen om att de hade dubbelbokat er??
Ja maten var inte billig precis. Lika bra att det blev så här. Jag har suttit i telefonen i flera dagar nu och ändrat datum till släktingar och bokat nytt ställe och allt. -
Oj, måste kännas både nervöst och spännandeFlisa80 skrev 2009-06-08 16:31:32 följande:Det är verkligen inte klokt, tiden har gått så vansinnigt fort!Och du har rätt, det känns helt klart overkligt. Om fem dagar är vi gifta! Och om bara dryga veckan är vi på Bali. Svårt att fatta!
-
Någon som ska ha festen på Longs hembygdsgård här? Jag får aldrig tag i damerna som har hand om det. Har ringt typ 1000 gånger och det börjar bli pinsamt. Det liknar ju telefonterror. Men jag vill ju gärna komma in och titta hur det ser ut. Vill ju börja planera lite nu.
Jag försöker här med. Min bror har ballat ur och vill inte sjunga på bröllopet. Han har nog blivit för nervös. Vet ni någon som kan tänkas vilja sjunga under vår vigsel? Det måste väl finnas någon. Vi ska ju gifta oss borgligt och vill ju gärna ha det lite festligare. -
En mycket givande bröllopsberättelse Valkyria84!
Ja salong city är SUPERSEG!! Det har du rätt i, synd att det inte blev bra första gången.Man har ju inte all tid i värden precis. Bra tips med övernattning på Kungskvarnen.
Ni var jättevackra och jag hoppas att du lägger ut mer bilder snart. -
Någon som vet om blomsteraffären i Grums är bra?
Kan ni inte lista upp vilka datum ni ska gifta er? Det är så svårt att få en överblick -
Är det ingen som vet någon som är duktig på att sjunga? Vi vill förhöja stämningen på vår borgeliga vigsel. Så snälla kom med tips.
-
Grattis!!!!Flisa80 skrev 2009-06-15 17:34:04 följande:Vi gifte oss i lördags och det var Amazing!!!! Knappt en droppe regn, och solen kom fram precis när vi stod framme vid altaret. Det var magiskt....
Vi förväntar oss en detaljerad redogörelse för bröllopsdagen
Vilken tur ni hade med vädret, nu när det har varit så regnigt och kyligt. Hoppas att vi får se många fina bilder.