Karlstad del 6
Nu har Vi varit in till stan och provsmakat tårtfyllningar. Det var godare än vad jag trodde. Det kommer att bli skogshallon och vit choklad. Bild på tårtan finns i galleriet, som vi har valt.
Nu har Vi varit in till stan och provsmakat tårtfyllningar. Det var godare än vad jag trodde. Det kommer att bli skogshallon och vit choklad. Bild på tårtan finns i galleriet, som vi har valt.
Flisa80:
Er resa lät helt underbar. Jag känner igen mig i det där att man inte passar in i för flotta ställen. Men tur att det gick över. Jag tänker på det när jag kollar runt på hotellen. Man ska ju våga närma sig frukostrestaurangen utan att krypa längs väggarna för att man tror att man har fel dresscode på sig typ. Det är ju grynt fint och billigt i Bali men tyvärr så skulle vi aldrig palla resan dit. Det är för långt. Så det får bli en dröm. Ett minne för livet för er
Det var inte mycket bilder på fotografens hemsida va? Jag tycker att det var lite rörigt med infon så jag fattade inte riktigt vilka som var ni om jag ska vara ärlig. Hoppas att du återkommer med mer bilder.
Kotten1981 :
På Apertin får man tyvärr inte ta med egen sprit och de vet hur man saltar notan. Grands matsalar vet jag inget om. Kanske går att söka på internet?
MrsMuffin:
90 gäster får det plats på cafe August. Kolla deras hemsida:
cafeaugust.se/restaurangen.html
Golfrestaurangen är känd för god mat men jag tycker inte att det är ett dugg mysigt. Lunchdepå med kantiner ungefär. Men det gå väl att möblera och göra mysigt. Fin utsikt vid sjön.