Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
ÅÅÅÅÅÅ HEEEEJ GIRLS
har hittat hit nu...
MAJ- brudar d e ju riktig nedräkning nu VA KUUUUL
d pirrar i mej när jag tänker på allt sånt, d e helt underbart att gifta sej. hahaha tänker fortfarande på bröllopet varje dag o minns o myser, ser sådär lycklig ut hela tiden. faktiskt nått som folk påpekar vilket aldrig e fel. Å SNART SNART SNART står ni där. NJUT NJUT NJUT av dagen för den går fort.
tx2 o tizia: shit d e riktigt nära nu, ruggit snabbt har d gått ju. ALLT under kontroll?! tx2 förvånansvärt cool, hur ser du ut veckan innan?! virrig som mej?! även om jag såg ut o ha läget under kontroll så kände jag INTE d på långa vägar. va tråkigt m händerna men har du nån "kur" som du kör för att hjälpa t på traven? jag höll på som F** m händerna för d e så torra o spricker. bonbränna o tjusiga händer = vår m div trädgårdssysslor
molly: VÄLKOMMEN
teapot: matprat kul, hoppas ni hittar nått smarrigt.
danielaa: ska in o lyssna. å va tråkigt att du måste köpa nytt för sb:n men men, lycka t m shoppingen.
skille: man blir så mkt mer medveten när man väntar knodd o vem tackar nej t egna snygga naglar på köpet.
alles? vimsiga jag *skäms*
när ses vi igen?
kunde inte igår då d va ett politiskt möte här öppe om besparingarna som skall göras o hur detta påverkar omsorgen. vi fick säga vårt även om d kanske inte hjälper helt men då har vi iaf försökt. d e tal om olika skol/dagis (förskola)-samanslagningar i vårt sdn o d två förslag som e på tapeten va grunden till mötet.
hoppas ni haft en trevlig påsk iaf