Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
glömde tacka för grattiset o sen glömde jag fråga om ringen har du hämtat den lr blir d helgens göromål?
glömde tacka för grattiset o sen glömde jag fråga om ringen har du hämtat den lr blir d helgens göromål?
klart den kommer vara helt underbar. väntar m spänning på blinbling bild då
sweetsun: ååååhhh så fin
suger åt mej responsen o pillar o ändrar lite, TACK
äntligen: va kul m träff idag
danielaa: ingen panik nu... bra att du har tele nr så du kan kolla upp d.
tx2: d e så gott o kunna njuta av tårtan lääänge.
nämen hallå!!!
skrev ju t baver först va händer ????!!!!
baver: om några timmar är du oxå FRU!!! önskar dej/er lycka till idag o glöm inte att njuta av dagen o slappna av
KRAM
teapot: vilken fin ring, nu e du oxå m bling (hahaha vilket kasst rim d blev)
skille: ja ibland e d ju värt att spränga budjeten, du får lära mej spränga o som teapot säger, kan han bli annat än nöjd?!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS baver
du var SÅ vacker o så klart va mannen din stilig vilket par.
klänningen, SÅÅÅ vacker. djup i ryggen o ja bara så fin.
hem kommen fårn jobb-introducering har ju varit ifrån jobbet lääänge nu o ska börja i september. men jag tänkte tjuvstarta o jobba lite då o då för o komma in i d hela igen... d va mkt att ta igen o komma ihåg, e helt slut.
teapot: klart du kommer testa den mkt. men super då att d ingår putsningar för som tx2 säger, d lär behövas
skille: åååå så kul o mysigt
äntligen: håller tummar här m
teapot: vilken fin ring klart kuverten kommer bli kalas till era kort som e SÅ otroligt fina.
jo jag kommer in i jobbet snart, men e ju van o gå hemma o ha koll på allt här. nu ska jag ha koll på allt här hemma o jobba, puh hoppas d går. jaja... övningskörde oxå o spännde mej nått otroligt. varför ska d se så lätt ut o köra?! o vara så svårt?
ihelgen gifter sej ett par bekanta o jag e så förväntansfull, ska bli kul.
sweetsun o myrmor : 5 dagar kvar!!!
danielaa: ja hur går d m tårteriet?
myrmor: *kramar om* skönt att du har A som finns där
sweersun: hejar på tx2:s förslag om att familjen kan fixa grill så ni kan NJUTA o ANDAS
daniella: (vägrar kalla dej zilla ) förstår att du vill ha tårtan avklarad så du kan släppa d samtidigt som man inte vill lägga en förmögenhet just där.
tx2: nämen vad säger du, har d ockuperat honom?! visst känns väntan sååååå lång. fick oxå massa bilder från höger o vänster men vad gjorde d när jag väntade på "BILDERNA"?! men när jag fick d, åååååå, blev förälskad på nytt o bilderna levererade(?) d jag/vi kände o känner för varann... han hade verkligen fångat oss o andan. väl värt väntan nu så här i efterhand men då, gisses!