• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Tizia

Tx2: Funderade oxå på fika =) Måndag passar bäst för min del isf..

Idag har jag provat mi klänning igen.. hasar fortf. ner. Dom säger att den är för tung !? Knepgt men jaja dom skulle försöka fixa det iaf =)
    Underbart väder ute idag ju, själv ligger jag inne med världens huvudvärk ! Så tråkigt...

• Tx2

Trist med huvudvärken. Tänkte sätta mig i pensionärskuvösen och vila ögonen lite, är trött. Och kanske sätta in bladen i festprogrammet.

Knepigt att dem inte får till det. Hollywood-tejp kanske hjälper att få den att sitta kvar?

• Tx2

Tizia: En vecka kvar!

Baver: Två veckor kvar!

• hummle

7 dagar kvar tx2 o tizia

kan tyvärr inte haka på nästa vecka mannen e i noge o jobbar, kommer hem torsdag.

må gott i solen alla

• Myrmor

En vecka kvaaaaaar (trumvirvel) för tizia och tx2: hur känns nerverna??

Har legat totaldäckad av migrän i tre dagar, men börjar känna mig bättre. Hoppas hoppas att det inte kommer tillbaka idag

I morse kom A:s vänner och hämtade honom för svensexan. Verkade bli ett kul gäng. Har inte frågat vad de ska göra, bara sagt att jag vill ha hem honom hel och ren nog för att bara kunna spola av! Så ser ni en stackare i neongrön chalmersoverall och matchande peruk på stan är det min blivande... passera förbi.. han brukar inte vara sån .

Ska försöka att slutställa häftet idag, och gå in skorna en stund

• Tx2

Nerverna är där dem skall vara

Oj, vad alla har drabbats av olika huvudvärksvarianter. Hoppas att det släpper för er tjejer.

Fick reda på att mina tärningar kunde vara på salongen och piffa varandra medans jag blir piffad. Skall bli kul att ha dem i närheten och höra deras tjöt.
    Vi blev klara med häftena igår, hoppas att det inte blir allt för stora förändringar på gästerna. Lite provdukning på schemat idag. Och titta lite på ringarna (vilken skillnad det är på dem nu när T´s är putsad och min rhodinerad). Men om ett litet tag skall jag ansluta till Molly 10´s möhippa

Så får det bli mer bröllopsfix imorgon.

• SweetSun

spännande för dig tx2! nu är det riktigt nära!

Jag kommer att ha en av mina närmsta vänner med när håret och sminket ska göras, för hon beställde en hårupsättning också =P Så det ska bli trevligt =P
    enda problemet just nu är vart jag ska byta omn sen inför vigseln..

• Tx2

Kan du inte byta om hos frisören? Det erbjöd min.

• Tizia

Wehiee !! =)
    Ja snart e det dags =)

Nerverna är där dom ska =) Längta mest nu!
    Idag har vi provdukat (blir riktigt bar faktiskt) och kört norrut med all sprit =)
    Hoppas ni har en härlig helg i det fina vädret!
    Jag trodde jag skulle klara mig undan från allergin nu men icke då... e super snörvlig och världens rödaste ögon så imorgon blir det en tripp till apoteket =/

• Äntligen 090822

tizia och tx2 Mindre än 1 vecka kvar..... tamtamtadaaaaaaam .....
    Shit vad coolt!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!